Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Makarony Sotelli: Trudno wejść na rynek makaronów. Trzeba szukać niszy i budować nowe kategorie

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2017, 11:24
Rynek makaronów tak zwanych „tradycyjnych” pszennych jest pełen wielu marek o ukształtowanej pozycji. Nowym graczom chcącym się rozwijać w tym kierunku jest niezwykle ciężko zaistnieć, a tym bardziej zadomowić się w nim na dłużej. Warto zatem poszukać nowej kategorii i budować ją od podstaw. Na taki krok zdecydowała się spółka Pol-Foods, producent makaronów kukurydzianych Sotelli.
Makarony Sotelli: Trudno wejść na rynek makaronów. Trzeba szukać niszy i budować nowe kategorie
fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

– Zamysł w działaniach spółki był taki sam jak w każdym innym przedsiębiorstwie, a więc nastawienie na rentowność. Zakład produkcyjny ma sprawnie funkcjonować oraz przynosić zyski firmie i jej  pracownikom. W głównej mierze zajmujemy się produkcją pelletów, czyli półproduktów do wytwarzania przekąsek snackowych. Z kolei makarony kukurydziane są naszą odnogą, które zostały wprowadzone na rynek na początku tego roku. Powstanie makaronów Sotelli było odpowiedzią na potrzeby rynku, że jest potrzeba podania konsumentom innego makaronu niż tradycyjne pszenne – tłumaczy Andrzej Zadrożny, prezes zarządu Pol-Foods.

W ubiegłym roku spółka zdecydowała się zainwestować w nowe maszyny. Patrząc na ogromną konkurencję firma szukała swojej niszy, którą zostały makarony inne od tradycyjnych, albowiem zamiast na mące pszennej produkcja została oparta na mące kukurydzianej. Podjęte decyzje zaowocowały debiutem na początku 2017 r. makaronów Sotelli.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!