Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Marka Smakowita zmieniła logo i opakowania

Margaryna Smakowita dostosowuje się do zmieniających się trendów i preferencji konsumenckich. Marka odświeżyła logo, szatę graficzną opakowań, a także przeprowadziła rebranding dwóch wariantów, wprowadzając nowe nazwy: Smakowita Vege Pajda i Smakowita z ziarnami. Dodatkowo Smakowita de Lux będzie od teraz produkowana w ekologicznym kubku, w którym aż o 30 % zmniejszona została zawartość plastiku.

Marka Smakowita zmieniła logo i opakowania
Smakowita De Luxe fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 13-08-2020, 11:44

Marka Smakowita, podążając za nowymi trendami w sektorze spożywczym, dostosowuje swoją ofertę do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nowy pomysł na szatę graficzną marki to nie tylko efekt pracy najlepszych specjalistów m.in. z zakresu strategii, designu, brandingu, socjologii czy kulturoznawstwa, ale także współpracy z konsumentami, którzy uczestniczyli w procesie projektowania opakowań.

Nowoczesne opakowania zaprojektowane w stylu New Folk podkreślają wysoką jakość produktów marki, a atrakcyjne i wyraziste kody kolorystyczne są idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb klientów. W trosce o środowisko, wariant premium - Smakowita de Lux, produkowany jest od teraz w nowym, ekologicznym kubku, w którym, dzięki papierowej etykiecie, zmniejszona została zawartość plastiku aż o 30%.

Marka przeprowadziła także rebranding dwóch wariantów tłuszczów do smarowania: chętnie kupowany smalczyk roślinny Smakowita Pajda, to teraz Smakowita Vege Pajda, a Smakowita z ziarnami, to nowa nazwa Smakowitej 4 ziarna. Bez zmian pozostają gramatury wszystkich wariantów. Nowe opakowania trafiają na rynek już w sierpniu br.

ZT Kruszwica SA, to największy w Polsce i jeden z największych w Europie przetwórców nasion oleistych i producentów olejów oraz tłuszczów roślinnych. W portfolio firmy znajdują się produkty doskonale wpisujące się w konsumencki trend poszukiwania naturalności w diecie, a także żywienia opartego wyłącznie o składniki pochodzenia roślinnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

więcej informacji:

margaryny RSS ALERT    /    margaryna RSS ALERT    /    tłuszcze RSS ALERT    /    ZT Kruszwica SA RSS ALERT    /    Bunge RSS ALERT    /    Smakowita Pajda RSS ALERT    /    margaryna Smakowita RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • tadeusz 2020-08-18 15:57:09
    "rebranding dwóch wariantów tłuszczów do smarowania"? Pierwsze słyszę o rebrandingu tłuszczów. Z tego co wyczytałem w pierwszej lepszej definicji, "Rebranding to przeprojektowanie marki" (źródło: cucaburra.pl/rebranding/)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!