Maspex chce wykorzystać kulinarny potencjał swoich marek
Od początku września Maspex rusza z promocją serwisu kulinarnego Uwielbiam.pl, który ruszył w zupełnie nowej odsłonie. To miejsce wirtualnych spotkań wszystkich entuzjastów dobrej kuchni i gotowania.

Od początku września serwis kulinarny Uwielbiam.pl ruszył w zupełnie nowej odsłonie. Użytkownicy mają do dyspozycji nie tylko przepisy dopasowane do ich potrzeb, ale także książki kulinarne on-line, porady i ciekawe artykuły, które mogą sami publikować ale też dzielić się nimi z innymi. Przepisy dostępne są w różnorodnej formie – opisu ze zdjęciami, materiału video lub innowacyjnego cooking mode. Wszystko to w wygodnym, intuicyjnym i nowoczesnym interfejsie, opartym na współczesnych trendach koncepcji user experience. Dynamiczne dopasowywanie treści do preferencji poszczególnych użytkowników w czasie rzeczywistym to unikalne i niezwykle funkcjonalne rozwiązanie. Dzięki temu, że treści opracowywane są przez profesjonalistów oraz amatorów gotowania, jest to platforma, na której każdy znajdzie coś dla siebie.
Jednym z celów wprowadzonych w serwisie zmian jest poszerzenie jego możliwości i wykorzystanie kulinarnego potencjału marek należących do firmy Maspex. Portfolia marek Lubella, Łowicz, Kotlin, Krakus, czy DecoMorreno oferuje produkty, które możemy łączyć ze sobą i z których stworzymy wiele smacznych, urozmaiconych dań.
Za koncepcję graficzną i wdrożenie odpowiada agencja MakoLab.
