Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mintel: 15% respondentów w Polsce sięga po wafle ryżowe raz w tygodniu

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2017, 11:48
- Według danych firmy Mintel, 15% respondentów w Polsce sięga po wafle ryżowe raz w tygodniu, zaś 21% mówi o tym, że spożywa je 2-3 razy w miesiącu. Konsumenci traktują je najczęściej jako przekąskę pomiędzy posiłkami, zarówno w domu, jak i poza domem, co deklaruje trzech na dziesięciu Polaków – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Food and Drink Analyst z firmy Mintel.
Mintel: 15% respondentów w Polsce sięga po wafle ryżowe raz w tygodniu
fot. shutterstock

Wafle ryżowe stają się coraz bardziej popularną przekąską wybieraną przez konsumentów. Silnym argumentem przemawiającym za waflami jest postrzeganie ich jako zdrowa żywność pozbawiona m.in. glutenu.

- Wafle ryżowe wpisują się w modę na zdrowe odżywianie, a w szczególności rosnące zainteresowanie żywnością bezglutenową, które dotyczy nie tylko osób z nietolerancją glutenu, lecz także konsumentów dobrowolnie rezygnujących z glutenu lub ograniczających jego ilość w diecie. Wafle stanowią również wygodną alternatywę dla przekąsek do spożywania w biegu (on-the-go). W coraz większym stopniu przekłada się to na działania innowacyjne w tym segmencie, co świetnie obrazują wafle ryżowe w formacie mini oraz warianty „slim” w opakowaniu na raz – oceniła Honorata Jarocka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!