Partner portalu
partner portalu
Zboża

Monini wystartowało z kampanią Z miłości do oliwy

Monini Polska wystartowało z kampanią „Z miłości do oliwy”. Działania obejmują telewizję, kina oraz digital. Za strategię i kreację odpowiada mindset.agency, reżyserią zajął się Kuba Michalczuk, produkcją Watchout Studio, zaś postprodukcją Xantus Studio.

Monini wystartowało z kampanią Z miłości do oliwy
„Z miłości do oliwy” to opowieść o rodzinie Monini, która od trzech pokoleń tworzy oliwy; fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy/pr
Data: 05-02-2020, 13:23

„Z miłości do oliwy” to autentyczna opowieść o rodzinie Monini, która od trzech pokoleń tworzy oliwy oddając pracy całe serce i umiejętności. Spot został nakręcony w Spoleto w Umbrii, gdzie od 100 lat powstają oliwy Monini. Idea, na której opiera się platforma komunikacji jest prosta i prawdziwa: „Produkty Monini powstają z miłości do oliwy, dzięki czemu konsumenci mają pewność, że dają najbliższym to, co najlepsze”. W reklamie występuje m.in. Zefferino Monini, wnuk założyciela, który obecnie zarządza firmą i osobiście angażuje się w proces powstawania oliw, a także pracownicy Monini.

W telewizji spoty są emitowane w wersjach 30. i 15. sekundowych, natomiast w kinach w dłuższej minutowej wersji. Za spot, który będzie emitowany także na rynkach zagranicznych, odpowiada Monini Polska, autorem platformy komunikacji „Z miłości do oliwy” jest mindset.agency.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

oliwa RSS ALERT    /    Monini RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!