Nestle: Polacy oczekują dobrej jakości i urozmaiconych produktów
Innowacje w kategorii produktów zbożowych są determinowane przede wszystkim przez zmieniające się oczekiwania konsumentów. Coraz bardziej widoczny staje się głównie trend prozdrowotny oraz większe zainteresowanie konsumentów produktami naturalnymi i nisko przetworzonymi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Elżbieta Anczykowska z działu marketingu deserów i produktów zbożowych firmy Nestle Polska.

Jak podkreśla nasza rozmówczyni, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma Nestle stale urozmaica swoje portfolio. - Polscy konsumenci coraz częściej stawiają na jakość produktów, ale także na urozmaicenie, dlatego oczekują wprowadzania nowych wariantów smakowych i poszerzania linii produktów pod kątem ich zmieniających się preferencji - zaznacza Elżbieta Anczykowska.
Przykładem produktu innowacyjnego firmy Nestle są płatki śniadaniowe w saszetkach marki Nesvita. Jak informuje firma, powołując się na dane AC Nielsen, marka Nesvita jest liderem w kategorii płatków śniadaniowych w saszetkach licząc sprzedaż wartościowo. W listopadzie 2011 roku spółka wprowadziła na rynek nową linię owsianek Nesvita Naturalnie na śniadanie.
Firma Nestle umieściła na opakowaniu owsianek opracowany przez ekspertów „Kompas Żywieniowy", który składa się z tabeli wartości odżywczych, ramek „Warto wiedzieć" i „Warto zapamiętać", zawierających porady na temat odżywiania i zdrowego stylu życia, a także ramki z kontaktem do Serwisu Konsumenta, który odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo wskaźnik GDA, znajdujący się na przedzie opakowania, informuje ile procent dziennego zapotrzebowania na kalorie zawiera jedna porcja owsianki.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.