Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Nestle szuka nabywcy dla jednej ze swoich marek

Koncern Nestle jest zainteresowany sprzedażą jednej z marek ze swojego portfolio. Szwajcarski producent żywności rozgląda się za chętnymi na kupno marki PowerBar, która była jednym z pionierów na rynku artykułów spożywczych dla sportowców - czytamy na portalu www.telegraph.co.uk.


Autor: telegraph.co.uk
Data: 30-09-2013, 11:00

Jak informuje agencja Reuters, sprzedaż PowerBar może przynieść Nestle kilkaset milionów dolarów. Przedstawiciele koncernu póki co nie wypowiadają się na temat tego, czy plotki na temat planów znalezienia nabywcy dla tej marki są prawdziwe.

Marka PowerBar rocznie generuje rocznie około 175 mln dol. przychodów. Założona została przez Briana Maxwella, kanadyjskiego sportowca i biznesmena. W 2000 roku Nestle odkupiło ją za 375 mln dol.

Produkty marki PowerBar to m.in. napoje sportowe, suplementy diety, batoniki energetyczne.

Według doniesień telegraph.co.uk, wśród innych marek, których sprzedażą może być zainteresowane Nestle jest Lean Cuisine (mrożone posiłki) oraz dietetyczny pododdział Nestle Nutrition o nazwie Jenny Craig. Aktualnie Nestle prowadzi przegląd całego swojego portfolio (ok. 8 tys. marek) w poszukiwaniu tych, które mogą być dłużej nieopłacalne dla koncernu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nestle RSS ALERT    /    PowerBar RSS ALERT    /    Lean Cuisine RSS ALERT    /    napoje sportowe RSS ALERT    /    suplementy diety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.168.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!