Nowel: Rosnące koszty działalności wyzwaniem dla piekarni
- Autor: Anna Wrona
- Data: 17-01-2022, 15:15

Portalspozywczy.pl: Jaki był rok 2021 dla firmy Nowel?
Elżbieta Zajezierska, prezes Nowel: To był bardzo dziwny rok – z jednej strony staraliśmy się funkcjonować zgodnie z przyjętą strategią rozwoju naszej firmy, z drugiej zaś musieliśmy robić wszystko trochę inaczej niż dotychczas, dostosowując się do ograniczeń i procedur covidowych. Często oznaczało to konieczność poświęcenia pewnym działaniom większej uwagi i czasu. Rok 2021 przebiegał w NOWEL pod znakiem kontynuacji rozwoju, rozumianego na wiele sposobów. To kolejny rok z rzędu, w którym poczyniliśmy istotne inwestycje w technologię produkcji, co z kolei przełożyło się na rozszerzenie oferty produktowej i wprowadzenie na rynek nowej gamy produktów, która została bardzo dobrze odebrana przez konsumentów – pieczywa wypieczonego na kamieniu. Ubiegły rok to także umacnianie pozycji międzynarodowej naszej piekarni. Ważnym elementem tego procesu były niezwykle udane targi branży spożywczej – Anuga 2021, na których po raz kolejny prezentowaliśmy nasze pieczywo oraz filozofię prowadzenia rodzinnej piekarni. To były niezwykle intensywne dni, setki rozmów z przedstawicielami niemal całego świata, które w części przełożą się na jeszcze większą ekspozycję naszej marki na zagranicznych rynkach.
komentarze (0)