Nowel we współpracy z Żabką stawia na pieczywo convenience
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 29-11-2018, 11:39

Na rynku żywności w Polsce można zaobserwować silny trend food-to-go. Coraz większą popularnością cieszą się posiłki jednoporcjowe, które można spożyć w biegu – w drodze do pracy, szkoły czy między spotkaniami. Ma to bezpośredni związek ze zmianą stylu życia konsumentów.
– Trend convenience zyskuje na znaczeniu ze względu na zmianę stylu życia konsumentów. Żyjemy coraz szybciej i poszukujemy rozwiązań, które są wygodne, ułatwiają życie codzienne, a także pozwalają zaoszczędzić czas. Bardzo istotna jest również dostępność produktów. Klienci chętnie sięgają po towary, które są na wyciągnięcie ręki. Nie inaczej jest z żywnością. Zjawisko urbanizacji sprawia, że coraz więcej czasu spędzamy na dojazdach, przez co mamy mniej czasu na gotowanie, a posiłki często spożywane są w drodze. Według raportu firmy Nielsen, blisko połowa konsumentów deklaruje, że szybką przekąską zastępują lunch. Badania pokazują także, że obiad i kolacja to posiłki, które coraz chętniej są spożywane poza domem. Już teraz aż 39 proc. konsumentów przyznaje, że spożywa posiłki „na mieście” co tydzień – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Zajezierska, Dyrektor Handlowa, Nowel Sp. z o.o.
komentarze (0)