Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Otmuchów widzi dla siebie szansę w planach ekspansji Biedronki

ZPC Otmuchów jest przygotowany do tego, by produkować na zlecenia zarówno sklepów dyskontowych, jak i delikatesowych - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bernard Węgierek, prezes spółki. - Plany Biedronki, by rozwijać sieć sklepów stawiając na jakość, jest szansa dla nas - mówi.

Otmuchów widzi dla siebie szansę w planach ekspansji Biedronki
Bernard Węgierek, prezes ZPC Otmuchów

Autor: PB, portalspozywczy.pl
Data: 19-07-2012, 11:54

Jak mówi Bernard Węgierek, bez względu na sytuację gospodarczą, rynek handlu i tak będzie w dalszym ciągu nasycany sieciami. Obok tego rynku istnieć będą mniejsze sklepy detaliczne. - My jesteśmy przygotowani do produkcji i do dyskontów i do delikatesów. Podążamy za naszymi odbiorcami, nie koncentrujemy się na tym, czy ma to być tani czy drogi produkt - podkreśla prezes Otmuchowa.

- Biedronka jak wielu innych odbiorców stawia mocno na jakość i my widzimy w tym szansę dla siebie - wielu mniejszych producentów, dla których jakość nie stanowi istotnego elementu procesu produkcyjnego, wypada z rynku. Dlatego stawiamy na nowe technologie i bezwzględne przestrzeganie reżimów jakościowych. Czy to będzie dyskont, czy inna formuła, to przestaje mieć dla nas znaczenie - dodaje.

Prezes Otmuchowa ocenia, że sieć Biedronka nastawia się też na ofertę produktów świeżych i w ten sposób walczy bardzo mocno o klienta. - Moim zdaniem jest to dobra koncepcja - mówi.

Jego zdaniem, rynek prywatnych marek będzie się rozwijał, dlatego ZPC Otmuchów zamierza wciąż być obecny na tym rynku. - Nie zamierzamy działać w obszarze masowych produktów, jak np. płatki śniadaniowe, nie zamierzamy tu tworzyć własnej marki. Chętnie natomiast realizujemy w tym obszarze projekty pod markami prywatnymi. Z kolei w produkcie niszowym takim jak chałwa zamierzamy wzmacniać i rozwijać swoją markę - Odra - mówi Bernard Węgierek.

Prezes podkreśla, że ZPC Otmuchów jak dotąd konsekwentnie realizował obietnice złożone podczas IPO. - Zapowiadaliśmy dwa przejęcia i zrobiliśmy dwa przejęcia. Mówiliśmy, że będziemy produkować pod prywatnymi markami sieci i mocno tego pilnujemy. Zapowiadaliśmy też wprowadzenie własnych marek niszowych - i będziemy to rozwijać. Natomiast nie zamierzamy być marką masową, bo nie mamy takich kompetencji, takich możliwości i to nie jest nasz sposób działania - mówi Bernard Węgierek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

więcej informacji:

Bernard Węgierek RSS ALERT    /    ZPC Otmuchów RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.51.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!