Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych

Polscy konsumenci lubią nowości, i to zarówno całkiem nowe produkty, jak i wariacje znanych produktów. - W Polsce konsumenci są relatywnie mało konserwatywni - nie boją się nowości, nawet w tak tradycyjnych produktach jak kasze. Polska jest dobrym miejscem na wprowadzanie nowych produktów, które często z powodzeniem udaje nam się eksportować - mówi Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners.

Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych
Na zdj. Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners

Fundusz posiada w swoim portfelu m.in. dwie firmy z segmentu przetwórstwa zbóż - Good Food oraz Melvit. Firmy starają się wykorzystać otwartość polskich konsumentów na nowości.

- Na przykład Good Food wprowadza, na podstawie podstawowego produktu - wafla ryżowego - różne warianty smaków i rozmiarów. Przykładem nowości jest też kasza gryczana biała, która pojawiła się w Melvicie i okazała się hitem - mówi Aleksander Kacprzyk.

Jego zdaniem, w segmencie przetworów zbożowych dobrze odbierane są produkty, które mają składniki uważane za zdrowe, np. ziarna zbóż, otręby, bakalie i są niskoprzetworzone. - Widzimy taką tendencję, by pokazywać produkty, które nie są odbierane jako wyroby przemysłowe o znaczącym udziale ulepszaczy, stabilizatorów, sztucznych aromatów, itp. - mówi partner funduszu.

Ponadto, jak zauważa, ciekawie rozwija się rynek płatków śniadaniowych i produktów z płatków - batoników, przekąsek. - Same płatki zaczynają być uważane za przekąski, które można jeść bez mleka i nie tylko na śniadanie. Konsumenci są tym zainteresowani, a szczególnie konsumentki, bo to jest grupa, która jest otwarta na zmiany i nie boi się eksperymentowania - ocenia Aleksander Kacprzyk.

Dlatego fundusz zamierza wspierać plany wprowadzania nowości w swoich firmach. - Chcemy, aby wzrost sprzedaży naszych spółek odbywał się w dużej mierze poprzez wprowadzanie nowości. Aktywnie wspieramy zarządy naszych spółek portfelowych w poszukiwaniu i wdrażaniu sprzedaży oraz produkcji produktów innowacyjnych, gdyż jest to coś co pozwala nam odróżnić się od konkurencji i zwiększać przychody powyżej rynku - tłumaczy.

Przeczytaj także:

Fundusz Resource Partners kupuje udziały w firmie Delic-Pol

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

więcej informacji:

Aleksander Kacprzyk RSS ALERT    /    Resource Partners RSS ALERT    /    Good Food RSS ALERT    /    Melvit RSS ALERT    /    przetwory zbożowe RSS ALERT    /    wafle ryżowe RSS ALERT    /    kasza gryczana RSS ALERT    /    płatki śniadaniowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!