Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Piekarnia Szwajcarska: Pieczywo mrożone to obecnie 5-10 proc. rynku

Rynek pieczywa mrożonego ma przed sobą jeszcze kilka lat dynamicznego rozwoju, jednak nie powinniśmy spodziewać się, że z czasem sprzedaż w tym segmencie zdominuje cały rynek piekarniczy. Tak nie stało się w krajach Europy Zachodniej - ocenia Bart T'Seyen, członek zarządu Inter Europol Piekarnia Szwajcarska.

Piekarnia Szwajcarska: Pieczywo mrożone to obecnie 5-10 proc. rynku
Bart T'Seyen, członek zarządu Inter Europol Piekarnia Szwajcarska. Fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
Data: 04-06-2014, 11:29

Jak zauważa Bart T'Seyen w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, firmy zagraniczne uważnie śledzą rozwój rynku pieczywa mrożonego w Polsce. - Wydaje mi się, że jeszcze przez kilka lat ten rynek będzie się rozwijał. Tendencje, które teraz obserwuję w Polsce, wcześniej były obecne na Zachodzie. Aktualnie polski rynek idzie tą samą drogą - mówi członek zarządu Piekarni Szwajcarskiej.

- W polskich firmach widzę duży potencjał, nie trzeba wszystkiego oddawać teoretycznie bardziej doświadczonym przedsiębiorstwom zagranicznym, które są żywo zainteresowane, żeby otworzyć swoje zakłady produkcyjne w Polsce - dodaje.

Jego zdaniem, trudno określić, jaki udział ma obecnie pieczywo mrożone w polskim rynku. -Nie znam firm badawczych, które monitorowałyby rynek pieczywa mrożonego w Polsce. Natomiast z całą pewnością mogę stwierdzić, że rynek ten dynamicznie się rozwija - mówi.

Podając przykłady rozwoju tego sektora w Europie Zachodniej, stwierdza, że jest on bardzo zróżnicowany. Jak informuje, w niektórych krajach segment pieczywa mrożonego stanowi mniej niż 5 proc., ale już w innych, jak Belgia i Holandia, prawie 30 proc. - Dla nas oznacza, to tylko tyle, że raczej nie powinniśmy spodziewać się ogromnego udziału pieczywa mrożonego w całym rynku piekarniczym w Polsce. Osobiście uważam, że jeśli udział będzie wynosił 20 proc rynku piekarniczego, to będzie bardzo duży. Obecnie mogę oszacować ten udział na 5-10 procent - mówi Bart T'Seyen.

Klientami Piekarni Szwajcarskiej, jednego z największych producentów pieczywa mrożonego w Polsce, są nie tylko duże sieci handlowe. - Nasze produkty trafiają wszędzie tam, gdzie poszukiwana jest wysoka jakość wyrobów. Jeśli bowiem sklep dysponuje mroźnią i piecem do wypieku pieczywa, klient ma zawsze gwarancje zakupu świeżego towaru. Dzisiaj nie tylko największe sieci handlowe są naszymi klientami. Również małe i średnie sklepy zdecydowały się na współpracę z nami i jest ich coraz więcej. Nie sposób tutaj również nie wspomnieć całego segmentu Horeca oraz stacji benzynowych gdzie pieczywo mrożone odgrywa coraz większą rolę i gdzie jesteśmy jednymi z liderów sprzedaży - mówi Bart T'Seyen.

Przeczytaj także:

Duży producent pieczywa mrożonego zwiększa moce o około 50 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bartholomeus TSeyen RSS ALERT    /    Inter Europol Piekarnia Szwajcarska RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    pieczywo mrożone RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!