• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Po czterech miesiącach br. Makarony Polskie zanotowały 40-proc. wzrost sprzedaży

Makarony Polskie SA zanotowała w okresie styczeń-kwiecień br. przychody w wysokości 69,7 mln zł, co oznacza wzrost o 40 proc. rdr. Spółka sprzedała w tym okresie około 18 tys. ton swoich produktów, o 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. 2010 r.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2011, 08:36
Po czterech miesiącach br. Makarony Polskie zanotowały 40-proc. wzrost sprzedaży
prezes spółki Paweł Nowakowski

Największą sprzedaż spółki generują makarony, których sprzedaż w okresie I-IV br. osiągnęła wartość 34,7 mln zł i wzrosła o 12 proc. rdr. Ilościowo sprzedano 14,2 tys. ton tych produktów (wzrost o 5 proc.).

Sprzedaż dań gotowych, sosów, dżemów i konserw osiągnęła 11 mln zł (wzrost o 102 proc.). Ilościowo było to 3,8 tys. ton, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. o 270 proc.

O 80 proc. wzrosła sprzedaż pozostałych produktów Grupy i osiągnęła 24 mln zł (wzrost o 80 proc.).

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!