Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Zboża

Pol-Foods ogłasza intensywny rozwój na rynku makaronów bezglutenowych i pelletów do produkcji prażynek

Firma Pol-Foods, producent makaronów Sotelli oraz pelletów (półproduktów do produkcji prażynek), pozytywnie ocenia miniony rok. W tym czasie promowano nowe produkty i inwestowano w moce. 2018 będzie kolejnym rokiem wyzwań.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-01-2018, 10:37

- Jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasz produkt stał się łatwo dostępny aczkolwiek nie ukrywamy, że czeka nas jeszcze wiele pracy. Makaron Sotelli w obecnej chwili można już kupić w sklepach takich jak: Biedronka, Lidl, Kaufland, Dino, Żabka, Netto, Carrefour, Auchan, Aldi, Polomarket, Stokrotka czy też w sieciach sklepów ekologicznych – komentuje Anna Bakun, dyrektor handlowy Pol-Foods.

Od stycznia spółka zaczęła wprowadzać nowości. Na rynku można już znaleźć makarony smakowe w pięciu różnych smakach i kształtach. - Wszystko będzie zaprezentowane w naszej kampanii reklamowej. W lutym w telewizji będzie można już zobaczyć nasz nowy spot reklamowy, prezentujący nasze nowości. Pod marką Sotelli będzie też można kupić mąkę kukurydzianą i ryżową. Prócz Sotelli rozwija się również marka La Esmera. W ofercie tej marki znajdziemy nachosy tradycyjne trójkątne i niespotykane do tej pory nachosy owalne – dodaje.

- Pod koniec lutego rusza emisja naszego serialu pt: Makaronowy zawrót głowy”. Będzie to 8 odcinków po 8 minut w bardzo dobrym  czasie antenowym. W każdym odcinku pojawiać się będą znane osobowości telewizyjne. Każdy odcinek poświęcony będzie odmiennej tematyce, będą gotowane pyszne dania z makaronem Sotelli w roli głównej. Zaplanowana też jest kampania w radiu RMF-FM, RMF – Clasic i RMF – MAXX. Dodatkowo zaplanowane są emisje spotów na nośnikach LED w Warszawie przy Cepelii przez cały luty w ilości 13440 emisji. Przeprowadzona zostanie również kampania w aplikacji Mój Orange i Radiu Eska. Chcemy konkurować z największymi i jesteśmy na najlepszej drodze ku temu – mówi Anna Bakun.

Jeżeli chodzi o pellety – półprodukt do produkcji prażynek – który jest pierwotnym produktem firmy – zrealizowano nowe inwestycje. - Zainstalowaliśmy nową, dodatkową linię do produkcji pelletu oraz jedna z dotychczasowych linii została zastąpiona  nową, o większej wydajności. Odnotowaliśmy wzrost wydajności do 1500 ton na miesiąc. Osiągnięty został 35 % wzrost sprzedaży w porównaniu do zeszłego roku. Z całą pewnością można uznać ten rok za bardzo udany. Co prawda poprzedni rok również miał wzrost sprzedaży na podobnym poziomie – około 35 %, można więc powiedzieć że rozwój naszej firmy corocznie jest bardzo ekspansywny – mówi Marlena Bazydło, zastępca dyrektora dział pelletu.

więcej informacji:

makarony Sotelli RSS ALERT    /    Pol-Foods RSS ALERT    /    Anna Bakun RSS ALERT    /    makarony bezglutenowe RSS ALERT    /    makaron kukurydziany RSS ALERT    /    pellety zbożowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.249.70.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!