Polacy kochają zdrowy styl życia
- Autor: pr
- Data: 09-04-2014, 14:56

Firma Kupiec zamierza wykorzystać trend na zdrowy styl życia i promuje swoje płatki i otręby.
Powiązane tematy:
-
Wafle zbożowe - subtelne połączenie trendu fit i convenience (analiza, trendy, prognozy rynkowe)
-
Wiceprezes Kupca: Rosną nasze udziały na rynku wafli ryżowych
-
Facebook spożywczy – jak prozdrowotne marki działają w social media?
-
Kupiec z nową przekąską w portfolio
-
Kupiec wprowadza wafle ryżowe w polewie jogurtowej
-
Ulubione przekąski Polaków to owoce, kanapki, ciastka i jogurty
-
Dwie trzecie Polaków codziennie je przekąski, najczęściej słodkie i niezdrowe
-
Prezes Kupca: Żywność funkcjonalna zyska na znaczeniu w Polsce
-
Wafle ryżowe na fali. Kupiec z dwucyfrową dynamiką wzrostu
-
Skupieni na waflach ryżowych! Marek Darul, prezes firmy Kupiec – wywiad
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (2)
Czy to jest artykuł czy reklama?
OdpowiedzDla mnie wygląda na tekst stricte reklamowy.
Odpowiedz