Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Zboża

Polacy szukają tańszego chleba

  • Autor: Anna Wrona
  • Data: 17-01-2023, 11:14
- Rosnąca inflacja i większa skrupulatność konsumentów podczas planowania zakupów, sprzyjają przechodzeniu części klientów z droższych, rzemieślniczych na rzecz dyskontów i supermarketów - mówi Karolina Zajezierska, dyrektor handlowa Nowel.
Polacy szukają tańszego chleba
Konsumenci szukają oszczędności także wybierając pieczywo. W branży piekarniczej jest to szczególnie widoczne we wzroście sprzedaży produktów typu core; fot. unsplash

Nowel: Sprzedaż pieczywa w 2022

Karolina Zajezierska, dyrektor handlowa Nowel, przyznaje, że 2022 rok był czasem wielu wyzwań dla całej branży spożywczej. Utrzymujące się wysokie ceny surowców, dynamicznie rosnąca inflacja i koszty produkcji znacząco wpłynęły na funkcjonowanie całego sektora. Mimo tego sprzedaż pieczywa kształtowała się na wyższym poziomie niż w 2021 roku.

– Jednym z głównych czynników wpływających na wolumen sprzedaży była rosnąca podaż – większa liczba sklepów oferujących pieczywo, a także większa liczba konsumentów, spowodowana imigracją w wyniku wojny w Ukrainie –tłumaczy Karolina Zajezierska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!