Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Polaków nie stać na świeży chleb?

Okazuje się, że stare pieczywo może schodzić jak świeże bułeczki. Tak przynajmniej jest w Kielcach. To znaczy, że jak chleba, bułeczek czy inny produktów nie udało się sprzedać, to trafiają do osobnego sklepu, gdzie jako „wczorajsze" sprzedawane są za niższą cenę. Popyt na wczorajsze pieczywo jest nawet całkiem spory - informuje serwis onet.pl.


Autor: onet.pl
Data: 09-07-2014, 17:32

Czy cena może być aż tak istotna? Widocznie tak. Trudno bowiem zakładać, że w Kielcach nagle renesans przechodzą hodowcy np. jakiegoś ptactwa, albo mieszkańcy na masową skalę odkryli lecznicze właściwości wczorajszej kajzerki. Podobno szczególny ruch w biznesie przy ul. Zagórskiej można odnotować w dzień targowy. Pod sklepem rano ustawiają się długie kolejki. To ten moment, kiedy wczorajszy chleb jest jeszcze prawie dzisiejszy, ale cena już jest okazyjna. Świeży chleb kosztuje 2,3 zł, ten wczorajszy piekarnia sprzedaje za 0,99 zł.

Jaki wnioski wyciągnąć można z tej sprawy? Popyt na wczorajsze pieczywo to może być znak, że piekarnia trzyma jakość, ale przykrą prawdą może okazać się fakt, że ceny świeżego pieczywa są zwyczajnie za wysokie - czytamy w onet.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piekarnie w Polsce RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    chleb RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • piotr 2014-07-09 21:20:50
    To jest wlaśnie Tuskolandia - gdzie rodaków nawet nie stać na świeże pieczywo. Tylko czekać na moment gdy banki zagraniczne i hipermarkety wyniosą z nas tyle pieniędzy że już więcej nie wyniosą ponieważ ich już nie będzie a to oznaczałoby koniec Polski.
    • Tomasz 2019-02-20 08:16:42
      Za panowania pislandii nic się nie zmieniło.
  • miastowy 2014-07-10 07:09:12
    wedlug poskiej normy chleb powinien lezakowac 12 godz zanim trafi do sklepu. taki czerstwy jest zdecydowanie zdrowszy dla naszego organizmy !kielczanie wiedza co robia nie jedzac cieplego swiezego chlebka !!
  • TT 2014-07-10 10:22:16
    Tak to jest jak ktoś nie potrafi wyciągnąć właściwego wniosku z tego co napisał, piszę tutaj o autorze wpisu na onet.pl. Jest to jedna z możliwości, choć gdyby cena \"starszego\" pieczywa nie była tak atrakcyjna w stosunku do świeżego, kolejek by nie było, a ludzie dalej kupowaliby świeże. Wtedy zbyt wysokie ceny świeżego okazałyby się mitem. I tak dalej. @Piotr: A to już wyjątkowo posunięty brak umiejętności krytycznej analizy.
  • bb 2014-07-10 11:08:52
    Do Pana Piotra cierpiacego w Tuskolandii: Szczerze Panu wspolczuje, ze nawet w dyskusji o sprzedazy chleba musi Pan nawiazywac do Pana Tuska. Nie wydaje sie Panu to nieco chorobliwe I obsesyjne? Czy bral Pan udzial w wyborach? Byl spolecznikiem? Chcial cos uczynic dobrego dla innych, wziac sprawy w swoje rece? Latwiej jest narzekac, czyz nie tak? A poza tym - chcielismy kapitalizmu, to go mamy. Wracajac do artykulu - ludzie sami decyduja- smak, czy cena. My pieczemy chleb w domu. Kwestia organizacji.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!