Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polskie Młyny ruszają na podbój rynku makaronów

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2015, 10:33
Polskie Młyny w najbliższych miesiącach oficjalnie wkroczą na rynek makaronów - dowiedział się serwis portalspozywczy.pl. Prace nad projektem są już na zaawansowanym etapie, co można wywnioskować po tym, że produkty firmy trafiły do oferty niektórych sklepów internetowych.
Polskie Młyny ruszają na podbój rynku makaronów
Fot. Shutterstock

Przedstawiciele Polskich Młynów na chwilę obecną nie chcą się oficjalnie wypowiadać na ten temat. Z tego powodu trudno jest wyrokować, kiedy dokładnie projekt zostanie sfinalizowany i w pełni uruchomiony. Na razie makarony Polskich Młynów widoczne są w ofercie takich e-sklepów, jak e-jukado.pl i dodomku.pl oraz w bazie porównywarek internetowych (alleceny.pl). Po ulicach jeżdżą już także samochody dostawcze firmy, na których widnieje wizerunek makaronu, obok odświeżonego niedawno logo spółki.

Można się domyślać, że Polskie Młyny w pierwszej kolejności zlecać będą produkcję makaronów podwykonawcom - przynajmniej do momentu, gdy zobaczą, z jakim odbiorem spotka się produkt. Jeśli pierwsze doświadczenia firmy związane ze sprzedażą makaronów będą pozytywne, Polskie Młyny najprawdopodobniej rozpoczną ich samodzielną produkcję.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!