Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Prezes Enata Bread: Planujemy zakup udziałów zakładu produkcyjnego dużej piekarni

Dziś Enata Bread zarządza 34 lokalami w Warszawie i Trójmieście. I ma realistyczny plan ekspansji. Do końca 2021 roku na inwestycje wydamy 15 milionów złotych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread.

Prezes Enata Bread: Planujemy zakup udziałów zakładu produkcyjnego dużej piekarni
Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread

 

Portalspozywczy.pl Jakie marki piekarnicze skupia Enata Bread i czym się one między sobą różnią?

Enata Bread to kilka marek. Gorąco Polecam Nowakowski to piekarnio-kawiarnia z rodzinną atmosferą, przyjaznymi wnętrzami i życzliwą obsługą. W ostatnich miesiącach zmieniliśmy wystrój lokali. Teraz są bardziej nowoczesne i bardziej transparentne. Stylem nawiązują do wysmakowanego eklektyzmu. Koncept nastawiony jest na powierzchnie biurowe i lokalizacje z dużym natężeniem ruchu pieszych, np. dworce.

W ostatnich tygodniach otworzyliśmy zaś pilotażowy lokal pod marką Gorąco Polecam Piekarnia – na warszawskim Natolinie. Tutaj nawiązujemy do piekarni sprzed lat – do połączenie szkła, płytek i drewna – do zapachów, jakie pamiętamy z dzieciństwa. Do przede wszystkim chleba. W lokalu posiadamy piec opalany drewnem, gdzie wyrastają i zarumieniają się chleby pasterski, farmerski, domowy czy polski na zakwasie. Skórka jest mocno wypieczona. Produkt długo trzyma wilgoć. Koncept nastawiony jest na osiedla, gdzie przecinają się drogi metra, tramwajów czy autobusów. Nowością w Gorąco Polecam Piekarnia jest Regał Smakosza z wędlinami, jajkami, serami – wszystkim tym, co potrzebne jest do zrobienia smacznego i zdrowego śniadania. W lokalu sprzedajemy też mąki, a wkrótce będziemy oferować zakwas.

Trzecia marka – Bakery – to typowo rzemieślnicza piekarnia, z prawdziwymi piekarzami, mąką, masłem. To koncept premium zlokalizowany w nowoczesnych centrach biznesowych, często odrestaurowanych miejscach. Wszystko, od mąki do finalnego produktu, jest widoczne, dzieje się na oczach klientów, za szybą. Każdy nowo otwarty lokal będzie się czymś wyróżniał. Na Wilanowie skupiliśmy się na drożdżówkach i ciastach. W Browarach Warszawskich skupimy się na francuskim viennoiserie, np. croissantach.

Czym zatem różnią się nasze marki? Lokalizacją, asortymentem i przedziałem cenowym.

Jakie są plany?

Dziś Enata Bread zarządza 34 lokalami w Warszawie i Trójmieście. I ma realistyczny plan ekspansji. Do końca 2021 roku na inwestycje wydamy 15 milionów złotych. Nasza sieć urośnie do 50 lokali. Zatrudnienie zwiększy się o 100 procent. Planujemy także zakup udziałów zakładu produkcyjnego – dużej piekarni, która zapewni nam pełną niezależność.

Cała rozmowa w strefie premium: Prezes Enata Bread: Koncepty piekarnicze i sklepy specjalistyczne dynamicznie się rozwijają (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Enata Bread RSS ALERT    /    piekarnie RSS ALERT    /    Gorąco Polecam RSS ALERT    /    Gorąco Polecam Nowakowski RSS ALERT    /    Bakery RSS ALERT    /    Bartłomiej Rychcik RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!