Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Makaronów: Chcemy by eksport miał znaczący udział w naszych przychodach

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 10-04-2013, 13:06
Makarony Polskie chcą zwiększać eksport, który obecnie stanowi kilka procent sprzedaży grupy. Wzrost ma nastąpić między innymi dzięki eksportowi produktów brandowych. - Mam nadzieję, że rok 2014 będzie rokiem, gdzie eksport będzie stanowił kilkanaście procent naszej sprzedaży - mówi prezes grupy Zenon Daniłowski.
Prezes Makaronów: Chcemy by eksport miał znaczący udział w naszych przychodach
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich

Obecnie Makarony Polskie eksportują głównie na cztery rynki: niemiecki, ukraiński, rosyjski i chiński i nadal chcą rozwijać tę sprzedaż. - Szukamy także innych możliwości. Aktywnie uczestniczymy w misjach gospodarczych, targach spożywczych, wystawach. W firmie został rozbudowany dział eksportu - mówi prezes spółki.

- W tym roku planujemy sprzedaż eksportową na poziomie około 10 mln zł. W miejsce kontraktów private label dla sieci dyskontów w Europie Środkowej zainicjowano sprzedaż produktów brandowych oraz świadczenie produkcji usługowej dla firm, które już działają za granicą - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!