Prezes Makaronów: Niemieckie sieci oferują lepsze warunki niż polskie
- Autor: portalspozywczy.pl, PB
- Data: 11-06-2013, 13:27

Jego zdaniem, na rynku niemieckim są dwie możliwości sprzedaży produktów. - Jedną z nich jest współpraca z firmą niemiecką, która zna lepiej realia tego rynku niż polski przedsiębiorca. Sprzedaż produktów brandowych na rynku niemieckim, uzależniona jest od dobrego wsparcia miejscowego dystrybutora. Produkty, które sprzedajemy sami to dostawy realizowane tylko do sklepów ethnic food, które handlują żywnością dla Polaków. To jest wąski rynek. Wejście do konsumenta niemieckiego, w mojej ocenie uwarunkowane jest potrzebą korzystania z pośrednictwa dystrybutorów niemieckich - mówi prezes Makaronów Polskich.
- Drugą drogą jest uczestniczenie w różnego rodzaju przetargach na dostawę produktów private label. Sieci oferują tam lepsze warunki niż w Polsce i warto o to walczyć - dodaje.
komentarze (0)