Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Prezes Makaronów: Od 2011 r. będziemy więcej wydawać na promocję markowych produktów

Spółka Makarony Polskie zakłada, że sprzedaż produktów markowych w grupie będzie rosła nie wolniej niż produktów private labels, które w ostatnim czasie rosły szybciej. - Począwszy od tego roku będziemy więcej inwestować w promocję produktów markowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes spółki Paweł Nowakowski.

Prezes Makaronów: Od 2011 r. będziemy więcej wydawać na promocję markowych produktów
Prezes Makaronów Polskich Paweł Nowakowski

Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
Data: 12-04-2011, 18:39

- W ciągu ostatnich dwóch lat sprzedaż produktów markowych rosła wolniej niż private labels, bo w segmencie marek własnych sieci łatwo osiągnąć sprzedaż. Budowanie marki trwa nieco dłużej - tłumaczy prezes Makaronów Polskich.

- Biorąc pod uwagę przejęcie Tenczynka teraz na pewno wzrośnie udział produktów brandowych w grupie - dodaje.

Prezes spółki przyznaje, że ostatnio nakłady marketingowe na rozwój sprzedaży produktów markowych były znikome.

- Mieliśmy inne priorytety, ale zdecydowanie od 2011 roku zamierzamy więcej inwestować w promocje produktów markowych. Przewidujemy, że wzrost sprzedaży w produktach markowych będzie zbliżony do wzrostu osiąganego w segmencie private labels - mówi Paweł Nowakowski.

Dodaje też, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zwiększyła się dystrybucja produktów Sorenti, Stoczek czy Abak.

Przypomnijmy, że w 2010 roku sprzedaż produktów pod markami sieci i dla potrzeb instytucji stanowiła 71 proc. całości sprzedaży Makaronów Polskich, natomiast sprzedaż na rynku detalicznym pod markami spółki - 29 proc.

Czytaj także:

Prezes Makaronów Polskich: Chcemy rozszerzyć portfolio Tenczynka o dania gotowe

Prezes Makaronów: Zamierzamy inaczej pozycjonować Stoczek i Tenczynek

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Paweł Nowakowski RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    produkty markowe RSS ALERT    /    private labels RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!