Prezes Makaronów: Od 2011 r. będziemy więcej wydawać na promocję markowych produktów
Spółka Makarony Polskie zakłada, że sprzedaż produktów markowych w grupie będzie rosła nie wolniej niż produktów private labels, które w ostatnim czasie rosły szybciej. - Począwszy od tego roku będziemy więcej inwestować w promocję produktów markowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes spółki Paweł Nowakowski.

- W ciągu ostatnich dwóch lat sprzedaż produktów markowych rosła wolniej niż private labels, bo w segmencie marek własnych sieci łatwo osiągnąć sprzedaż. Budowanie marki trwa nieco dłużej - tłumaczy prezes Makaronów Polskich.
- Biorąc pod uwagę przejęcie Tenczynka teraz na pewno wzrośnie udział produktów brandowych w grupie - dodaje.
Prezes spółki przyznaje, że ostatnio nakłady marketingowe na rozwój sprzedaży produktów markowych były znikome.
- Mieliśmy inne priorytety, ale zdecydowanie od 2011 roku zamierzamy więcej inwestować w promocje produktów markowych. Przewidujemy, że wzrost sprzedaży w produktach markowych będzie zbliżony do wzrostu osiąganego w segmencie private labels - mówi Paweł Nowakowski.
Dodaje też, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zwiększyła się dystrybucja produktów Sorenti, Stoczek czy Abak.
Przypomnijmy, że w 2010 roku sprzedaż produktów pod markami sieci i dla potrzeb instytucji stanowiła 71 proc. całości sprzedaży Makaronów Polskich, natomiast sprzedaż na rynku detalicznym pod markami spółki - 29 proc.
Czytaj także:
Prezes Makaronów Polskich: Chcemy rozszerzyć portfolio Tenczynka o dania gotowe
Prezes Makaronów: Zamierzamy inaczej pozycjonować Stoczek i Tenczynek

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
MAKMakarony Polskie SA |
Kurs: 6.0000 PLN
Zmiana: 0.0500(0.84%)
Aktualizacja: 01:03:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.