Prezes Makaronów Polskich: Marka ogólnopolska jest wtedy dobra, jeśli mieści się na podium
- Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
- Data: 05-04-2019, 10:22
- Aktualizacja: 05-04-2019, 19:08
W mojej ocenie produkty, które nie są wśród konsumentów pierwszym, drugim lub trzecim wyborem, są skazane na niszowość lub lokalność – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. materiały prasowe
Zenon Daniłowski pozytywnie ocenił kondycję poszczególnych marek w Grupie w swoich kategoriach oraz opowiedział o ambitnych planach spółek.
komentarze (1)
Wam do lidera to brakuje ale lata świetlne. Najpierw nauczcie się produkować dobry jakościowo makaron, później zbudujcie sieć sprzedaży, marketingu której całkowicie nie macie, a na końcu zbliżcie się do ilości sprzedawanych przez głównego lidera we własnej marce. KOSMOS !!!
Odpowiedz