Prezes Makaronów Polskich na EEC 2019: Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku (wideo)
Przeprowadziliśmy wiele projektów inwestycyjnych. Inwestowaliśmy w technologię. W know-how. Mamy dzisiaj na skalę Polski najnowocześniejszy park maszynowy. Mamy bardzo dobrych technologów. Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Zenon Daniłowski pozytywnie ocenił wyniki finansowe spółki Makarony Polskie.
– Rok 2018 był bardzo dobry dla naszej firmy. Z jednej strony uzyskaliśmy dobre wyniki finansowe. Sprzedaż w 2018 wyniosła ok 155 milionów. Zrealizowaliśmy zysk na poziomie netto 6 milionów. Były to przyzwoite wyniki. Wyższe o kilka procent niż w roku 2017. Z drugiej strony w roku 2018 realizowaliśmy wiele inwestycji, cztery projekty rozwojowe, dwa w Rzeszowie i dwa w Stoczku – wymienił prezes.
Nowe inwestycje mają pomóc poszczególnym markom z portfolio spółki, wzmocnić pozycję w swoich segmentach na rynku.
– Przeprowadziliśmy wiele projektów inwestycyjnych. Inwestowaliśmy w technologię. W know-how. Mamy dzisiaj na skalę Polski najnowocześniejszy park maszynowy. Mamy bardzo dobrych technologów. Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku – dodał Zenon Daniłowski.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
MAKMakarony Polskie SA |
Kurs: 6.6000 PLN
Zmiana: 0.2200(3.45%)
Aktualizacja: 16:04:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.