Prezes Makaronów Polskich o Targach Anuga
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 14-10-2015, 18:13

- Targi Anuga robią ogromne wrażenie na uczestnikach, a także zwiedzających, szczególnie swoją skalą, różnorodnością i ogromem innowacji tak produktowych jak i marketingowych. Tradycyjni liderzy w produkcji żywności, jak również przedstawiciele krajów, które nie kojarzą się nam z zielonymi polami jak np. Singapur, usiłują zainteresować swoją ofertą klientów z całego świata. Generalnie można stwierdzić, że produkty aby odnieść sukces powinny być convenience i prozdrowotne, oraz wytworzone z lokalnych surowców. Ta mnogość idei i wzorów jest inspirująca dla naszych technologów, a także menagerów i nie ukrywam , że wiele można się nauczyć i może wdrożyć do praktyki - mówi Zenon Daniłowski.
Makarony Polskie SA wystawiają w tym roku na Targach Anuga makarony i przetwory owocowe. - Handlowcy, firmy produkcyjne i konsumenci interesowali się naszymi nowymi produktami tj. chrupkami jabłkowymi i gruszkowymi, które są produkowane w Stoczek Natura- dodał prezes.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polska powinna zbudować eksportowy szlak dla ukraińskich produktów
-
EEC: Finansowanie międzynarodowego obrotu handlu (relacja z debaty)
-
Makarony Polskie chwalą się sprzedażą. Akwizycja i dania gotowe wywindowały wyniki
-
Na rynku spożywczym widać wzmożony popyt
-
Zenon Daniłowski w gronie panelistów na EEC 2022
-
Marka Novelle zmienia opakowania makaronów na bardziej eko
-
Prezes Makaronów Polskich: Możemy zapomnieć o taniej żywności w tym roku
-
Powrót Ukraińców do ojczyzny może spowodować problemy z ciągłością pracy
-
Milionowe przejęcie na rynku makaronów. Znamy szczegóły!
-
Makarony Polskie stawiają na eksport do krajów UE
komentarze (0)