- Targi Anuga robią ogromne wrażenie na uczestnikach, a także zwiedzających, szczególnie swoją skalą, różnorodnością i ogromem innowacji tak produktowych jak i marketingowych. Tradycyjni liderzy w produkcji żywności, jak również przedstawiciele krajów, które nie kojarzą się nam  z zielonymi polami jak np. Singapur, usiłują zainteresować swoją ofertą klientów  z całego świata. Generalnie można stwierdzić, że produkty aby odnieść sukces powinny być convenience i prozdrowotne, oraz wytworzone z lokalnych surowców. Ta mnogość idei i wzorów jest inspirująca dla naszych technologów, a także  menagerów i nie ukrywam , że wiele można się nauczyć i może wdrożyć do praktyki - mówi Zenon Daniłowski.

Makarony Polskie SA wystawiają w tym roku na Targach Anuga makarony i przetwory owocowe. - Handlowcy, firmy produkcyjne i konsumenci interesowali się naszymi nowymi produktami tj.  chrupkami jabłkowymi i gruszkowymi, które  są produkowane w Stoczek Natura- dodał prezes.