Prezes Makaronów Polskich: W 2019 roku realizowaliśmy 4 projekty o łącznej wartości 50 mln zł
- Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
- Data: 06-02-2020, 10:01

Zenon Daniłowski podsumował miniony rok w Grupie Makarony Polskie.
– 2019 rok był dobrym rokiem dla naszej Grupy, jak i dla całej branży makaronowej, ponieważ popyt na nasze wyroby był wysoki ze względu na większą ilość pieniędzy, które mają w rękach konsumenci oraz rosnącego zapotrzebowania na produkty z diety roślinnej. Makarony Polskie na 2019 rok miały zaplanowaną sprzedaż na poziomie ok. 170 mln. zł. przy marży netto 4 proc. Mogę powiedzieć, że po 3 kw. plan był zrealizowany w pełni, a czwarty kw. w mojej ocenie też był dobry i sądzę, że będzie to udany rok, jeśli chodzi o wyniki Makaronów Polskich – ocenił.
komentarze (0)