Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Zboża

Prezes Makaronów: Zamierzamy inaczej pozycjonować Stoczek i Tenczynek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 28-03-2011, 14:15
Makarony Polskie nie obawiają się wewnętrznej rywalizacji dwóch swoich marek: Stoczka i Tenczynka, które oferują produkty w segmencie przetworów owocowo-warzywnych. - Zamierzamy inaczej pozycjonować obie marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Makaronów Paweł Nowakowski.
Prezes Makaronów: Zamierzamy inaczej pozycjonować Stoczek i Tenczynek
Prezes Makaronów Polskich Marek Nowakowski

- Widzimy możliwość utrzymania tych dwóch marek, nawet przy wprowadzeniu tego samego asortymentu. Marki będą inaczej pozycjonowane - mówi Paweł Nowakowski.

Dodaje, że jedynym asortymentem, który jest produkowany i w Stoczku i w Tenczynku są dżemy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Roman 2011-03-29 10:05:13

    CZŁOWIEKU DAJ JUŻ SOBIE SPOKÓJ Z TYMI WYWIADAMI BO WYMIOTOWAĆ SIĘ JUŻ wymiotować chce.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!