Prezes Makaronów: Zamierzamy inaczej pozycjonować Stoczek i Tenczynek
- Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
- Data: 28-03-2011, 14:15
Makarony Polskie nie obawiają się wewnętrznej rywalizacji dwóch swoich marek: Stoczka i Tenczynka, które oferują produkty w segmencie przetworów owocowo-warzywnych. - Zamierzamy inaczej pozycjonować obie marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Makaronów Paweł Nowakowski.

Prezes Makaronów Polskich Marek Nowakowski
- Widzimy możliwość utrzymania tych dwóch marek, nawet przy wprowadzeniu tego samego asortymentu. Marki będą inaczej pozycjonowane - mówi Paweł Nowakowski.
Dodaje, że jedynym asortymentem, który jest produkowany i w Stoczku i w Tenczynku są dżemy.
komentarze (1)
CZŁOWIEKU DAJ JUŻ SOBIE SPOKÓJ Z TYMI WYWIADAMI BO WYMIOTOWAĆ SIĘ JUŻ wymiotować chce.
Odpowiedz