Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Prezes Maspeksu nt. rozszerzenia oferty marki Lubella o dania gotowe

Z segmentem produktów zbożowych wiążemy spore nadzieje i upatrujemy duże perspektywy dalszego rozwoju. Ponadto Lubella ma kompetencje, aby być nie tylko ikoną dobrego jakościowo makaronu, ale również marką kulinarną - serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex.

Prezes Maspeksu nt. rozszerzenia oferty marki Lubella o dania gotowe
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-02-2012, 11:55

- Sosy do makaronów, które ostatnio wprowadziliśmy są bardzo trafnym dopełnieniem naszej oferty. Dodatkowo uzupełniliśmy portfolio oferując konsumentom mąkę o przedłużonym terminie ważności do spożycia w bardziej funkcjonalnych opakowaniach - z możliwością "powtórnego" zamknięcia - dodaje prezes.

Grupa Maspex nie wyklucza poszerzenia oferty marki o dania gotowe. - Jest to segment, który rozbudza nadzieje komentatorów naszej branży już od dawna, ale wydaje mi się, że oczekiwania związane z jego szybkim rozwojem raczej się nie spełniły. W Polsce ta kategoria jest na razie bardzo tradycyjna - w ofercie królują typowe dania jak pulpety, flaczki czy gołąbki - a innowacje produktowe nie osiągają jeszcze zadowalających wyników sprzedaży. Jest w nim oczywiście spory potencjał patrząc na rynki zachodnie, ale nie wiadomo, ile czasu musi minąć by ten trend przyjął się również w naszym kraju - komentuje Krzysztof Pawiński

Jednak Lubella kojarzy się Polakom nie tylko z obiadami. Pod tą marką produkowane są także musli i płatki śnadaniowe. Z najnowszych badań wynika jednak, że w 2011 r. Polacy nieznacznie ograniczyli zakupy tej grupy produktów. - Pomimo lekkiego spadku, zgodnie z prognozami przewiduje się dalszy rozwój rynku płatków. Szybkość i wygoda przygotowania oraz pożywność to atuty, które niewątpliwie wpływać będą na dalszą ich popularyzację - komentuje prezes Maspeksu.

Dodaje, że - jak w przypadku większości segmentów spożywczych - firma zauważa sporą presję produktów private labels, ale udaje się jej utrzymać mocną pozycję. - Planujemy nadal ją umacniać, zarówno przez dbałość o wysoką jakość naszych produktów, jak też wspieranie marketingowe oraz atrakcyjne promocje konsumenckie. Nie mamy agresywnych planów osiągnięcia pozycji lidera, gdyż dzieli nas do niego zbyt duży dystans - podsumowuje Krzysztof Pawiński.

Czytaj także inne artykułu dot. Grupy Maspex:

Prezes Maspeksu: Biznes sokowy zmaga się z coraz trudniejszą sytuacją na rynku surowców

Maspex: Stewia nie będzie groźnym konkurentem syntetycznych słodzików

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Lubella RSS ALERT    /    musli RSS ALERT    /    płatki śniadaniowe RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    mąka RSS ALERT    /    produkty zbożowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!