• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Provimi wprowadza nową strategię

Grupa Provimi wprowadza w życie nową strategię One Provimi. Podczas konferencji w Rotterdamie (Holandia), która odbyła się 19 kwietnia br., dyrektor generalny Provimi Holding - Ton van der Laan - zaprezentował nowe założenia dotyczące globalnej strategii rozwoju Grupy.
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 21-04-2010, 11:37

- Niektóre zmiany, przedstawione podczas konferencji w Rotterdamie, są w Polsce już na etapie wdrażania - mówi Maciej Rybicki, prezes zarządu Provimi Polska Sp. z o.o. - Naszym zadaniem jest pozyskiwanie dobrych praktyk oraz wiedzy z innych części świata i dostosowywanie ich do specyfiki naszego regionu. Dzięki silnemu, globalnemu zapleczu, możemy z powodzeniem wprowadzać nowatorskie rozwiązania, które znajdą swoje odzwierciedlenie w wynikach naszych klientów w Polsce - dodaje Maciej Rybicki.

Transformacja dotyczy nie tylko identyfikacji korporacyjnej (nowego logo w kształcie szmaragdu), ale również na nowo określa tożsamość marki oraz globalną misję firmy. Wieloetapowy proces zmian, który w niektórych krajach - w tym także w Polsce - rozpoczął się już w zeszłym roku, ma na celu przygotowanie firmy do nowych wyzwań w nadchodzących latach.

Jednym z elementów nowej tożsamości korporacyjnej jest odświeżony logotyp, którego elementem jest szmaragd. W ten sposób Provimi podkreśliło trzy wartości, które mają cechować działalność spółki na świecie, czyli: wysokiej wydajności, ciągłej ewolucji i odpowiedzialnego żywienia.

Kolejnym elementem zmian w Provimi jest nowa misja - Shaping Tomorrow's Nutrition (Kształtowanie Przyszłości Żywienia). - Wobec rosnących potrzeb żywieniowych świata, głównym celem Grupy jest nieustanne wsparcie dla hodowców. Provimi dostrzega i rozumie tę potrzebę, dlatego wspiera hodowców w osiąganiu większej wydajności produkcji mięsa, mleka i jaj w bezpieczny i odpowiedzialny sposób. Dzięki globalnej wiedzy mogą stale poprawiać efektywności swojej produkcji, aby sprostać wyzwaniom rosnącego popytu na żywność - wyjaśniają przedstawiciele grupy.

Obecnie na całym świecie trwa wdrażanie nowych standardów korporacyjnych.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wojtek 2010-04-21 12:08:08

    Co za nowomowa ! a brzmi to tak , jakby Provimi Polska dopiero od ubieglego roku stalo sie czesci miedzynarodowej korporacji...

    Odpowiedz
  • Gość 2010-04-22 17:09:51

    Stało się częścią miedzynarodowej korporacji dopiero po przeniesieniu władzy do Warszawy i przyjściu do Provimi Rybickiego, Wyżgi i innych im podobnych karierowiczów, którzy zmieniają pracodawców jak rękawiczki i myślą, że firma nie może być w międz. korporacji mając siedzibę w malutkim Osnowie.

    Odpowiedz
  • mnk 2010-04-26 15:05:27

    a oto jak się bawią: www.provimi.pl/komunikaty.php

    Odpowiedz
  • basz 2010-04-26 15:24:16

    provimi is the bezd

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!