Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

PSPO rozpoczyna kampanię budowania świadomości walorów śruty i makuchu rzepakowego

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju rusza z kampanią „Pasze rzepakowe - cenne źródło białka i energii", która ma pomóc w budowaniu świadomości rdotyczącej walorów śruty i makuchu rzepakowego. Kampania zostanie rozpoczęta 2 marca podczas konferencji w Instytucie Zootechniki w Balicach koło Krakowa.


Autor: poratlspozywczy.pl/pr
Data: 15-02-2010, 09:55

Według najnowszych danych zebranych przez Stowarzyszenie, dwanaście firm olejarskich zrzeszonych w PSPO przerobiło w 2009 r. 2,3 mln ton nasion rzepaku, co stanowiło ok. 96% krajowego przerobu i wyprodukowało: 1,2 mln ton poekstrakcyjnej śruty rzepakowej, 130 tys. ton makuchu rzepakowego.

Produkcja pasz rzepakowych wzrosła zatem o 13% wobec 2008 r. i aż o 40% względem 2006 r.. PSPO szacuje, że eksport pasz rzepakowych w 2009 r. przekroczył 500 tys. ton, a więc stanowił ok. 40% produkcji.

Rozpoczynająca się kampania PSPO ma na celu wsparcie rozwoju przetwórstwa rzepaku i zagospodarowania śruty i makuchu rzepakowego w znacznej mierze na polskim rynku. Podstawową grupą docelową kampanii są hodowcy bydła, trzody i drobiu obok firm branży paszowej. W ramach kampanii zostaną wykorzystane narzędzia PR oraz marketingowe.

W najbliższym czasie przeprowadzone zostaną następujące działania: promocja książki „Pasze rzepakowe w żywieniu zwierząt" (tom IV z serii Teraz rzepak, Teraz olej w nakładzie 20 tys. sztuk) - wydanie styczeń 2010 r. Uruchomienie strony internetowej o charakterze edukacyjno-informacyjnym dedykowanej paszom rzepakowym: (start w marcu 2010 r.). Konferencja poświęcona paszom rzepakowym z udziałem hodowców, organizacji branżowych, świata nauki i mediów - 2 marca 2010 r. w Balicach. Prezentacja filmu o wykorzystaniu pasz rzepakowych w żywieniu krów w OHZ Osięciny (wyróżniające się w kraju gospodarstwo z tytułu wyników krów mlecznych)

W kolejnych miesiącach planowane są także: wykłady ekspertów na konferencjach, konsultacje dla hodowców podczas wystaw hodowlanych (czerwiec/lipiec), artykuły w mediach branżowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.11.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!