Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 12-10-2017, 14:15
- W pierwszym roku obecności marki 4health na rynku udało nam się rozszerzyć portfolio do sześciu SKU oraz wejść z naszymi produktami do jedenastu sieci handlowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca marki 4health.
Marcin Karaszkiewicz, twórca marki 4health, fot. 4health
Jak mówi Marcin Karaszkiewicz podsumowując pierwszy rok obecności marki 4health na rynku, założone plany udało się zrealizować w 80 procentach.
- Zrealizowaliśmy plan w 80 proc., ale zostały nam jeszcze dwa miesiące. Ogólnie jestem zadowolony, ale zawsze może być lepiej. Jeśli chodzi o sprzedaż w ujęciu ilościowym, jest bardzo dobrze. Wartościowo - trudno powiedzieć, ponieważ bardzo dużo inwestujemy w rozwój marki - mówi.
Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)