Rośnie zapotrzebowanie na pieczywo prozdrowotne
- Autor: Weronika Kreczko
- Data: 20-03-2012, 10:51

Jak dodaje, zainteresowaniem piekarzy cieszą się również produkty typu clean label.
W dobie malejącej konsumpcji pieczywa, piekarze coraz większą wagę przywiązują do rozwiązań poprawiających ich konkurencyjność. Muszą też śledzić zmieniające się zwyczaje czy upodobania konsumentów. Te zależą m.in. od rosnącej świadomości dotyczącej wpływu sposobu odżywiania się na nasze zdrowie i codzienne samopoczucie, ale także od zasobności portfela kupujących pieczywo Polaków.
komentarze (2)
Bardzo ciekawy wywiad i pożyteczne informacje, dla producenta i konsumenta, choć producent też jest konsumentem. Widać, że pan technolog ma solidne wykształcenie, dobre rozeznanie i jest na bieżąco ze zmianami upodobań konsumenta, które nie tylko notuje, ale także stara się w tak dobrej firmie tak kształtować, aby ten podstawowy przecież produkt spożywczy dostarczał nie tylko podstawowe składniki, lecz także korzystnie wpływał na nasze samopoczucie. Pieczywo tej firmy bardzo mi smakują i...odmładzają.
OdpowiedzNiech mnie wielki Technolog Grzegorz :P
Odpowiedz