Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Zboża

Rozwiązania problemów branży olejarskiej nie powinniśmy szukać w działaniach doraźnych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2016, 09:59
- Planowanie produkcji, jej dystrybucja, promocja i rozwój wymagają ponoszenia dodatkowych nakładów, a te będą miały racjonalne uzasadnienie tylko wtedy kiedy będziemy mieć pewność, że za kilka lat te idee się nie zdyskredytują - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Stępień, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Producentów Oleju.

Rozwiązania problemów branży olejarskiej nie powinniśmy szukać w działaniach doraźnych
Adam Stępień, dyrektor generalny PSPO, fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio

Stępień przypomina, że branża olejowa i biopaliw ma strukturę piramidy, w której rolę najbardziej licznego i newralgicznego ogniwa pełni rolnictwo.

- Potrzebne jest wzmocnienie, a przynajmniej stabilizacja sytuacji na dalszych szczeblach tej drabiny. Mowa stricte o przemyśle przetwórczym, który wedle wszystkich ocen jest istotną pozycją w polskim eksporcie. Naszym obowiązkiem jest wykorzystać ilość inwestycji i bardzo innowacyjny charakter polskich fabryk - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Małorolny 2016-03-22 12:02:52

    Trajektoria myślenia Morawieckiego ma długo 25-letni czasokres i na koniec może się okazać, że promowane przez Jurgiela małorolne gospodarstwa, nie dostarczą wystarczającej ilości surowca.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!