Rusza kampania promująca spożywanie pieczywa
- Autor: materiał prasowy
- Data: 28-09-2021, 12:10

Kampania bazuje na wyjaśnieniu procesu powstawania pieczywa dostępnego prosto z pieca, w miejscu zakupu – tego, jak wygląda jego produkcja, począwszy od uprawy zboża na polu, przez zastosowanie tradycyjnych składników i receptur, aż do relacji rodziny, którą to pieczywo łączy przy wspólnym stole. Inicjatorem kampanii jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.
Oprócz spotu, obecności w kanałach social media i działań digitalowych w ramach kampanii powstał również e-book edukacyjny dla rodziców i nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym, pod tytułem „Bułka i spółka”. Ma on na celu przybliżyć im tematykę zdrowego odżywiania oraz wprowadzić najmłodszych do świata pieczywa. E-book zawiera scenariusze zajęć i atrakcyjne graficznie materiały edukacyjne, a można go pobrać ze strony internetowej kampanii.
komentarze (1)
Jeść mrożonki? Kogo wy tu promujecie , chyba nie Polskie tradycyjne piekarnie a jakiegoś Lidlowego mrożonego molocha
Odpowiedz