Ruszyła kampania edukacyjna Świeżo Wypieczone Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
- Autor: portalspozywczy/pr
- Data: 29-11-2018, 14:13

Kampania powstała z myślą o popularyzowaniu spożycia pieczywa.
– Pieczywo jest ważnym składnikiem zbilansowanej diety i należy do grupy produktów znajdujących się u podstawy Piramidy Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej zaraz nad warzywami i owocami. Dlatego tak istotny jest jego świadomy wybór. Bazując na naukowej wiedzy i merytorycznych argumentach chcemy zapoznać konsumentów z zaletami pieczywa do wypieku i korzyściami wynikającymi z jego spożywania. Naszym celem jest także zachęcenie do czytania etykiet oraz zapoznawania się ze składem produktów piekarniczych, ponieważ najbardziej liczy się to, co mają w środku – wysokiej jakości składniki odżywcze. Patronat nad kampanią „Świeżo Wypieczone” objął Instytut Żywności i Żywienia – napisano na stronie swiezowypieczone.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Turbulencje i wzrastająca niepewność na rynku piekarskim
-
Chleb i makaron. Które produkty zbożowe najczęściej wybieramy?
-
Czy może zabraknąć nam chleba?
-
Breadbucha i pleśń koji – Rebread szykuje nowe produkty
-
Napływ Ukraińców zwiększy spożycie pieczywa w Polsce? "Pierwszy raz od wielu lat"
-
Ukraina: Zwycięzca MasterChefa piecze chleb dla mieszkańców okupowanego Chersonia
-
Produkcja i ceny pieczywa: Jakie perspektywy dla branży?
-
Beak Beak wprowadza pieczywo z pełnych ziaren zbóż, kasz i bakalii
-
Ile kosztuje chleb? Ile kosztuje bułka? Ceny w piekarniach
-
Sieć supermarketów kupuje przemysłową piekarnię
komentarze (0)