Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ruszyła kampania edukacyjna Świeżo Wypieczone Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

  • Autor: portalspozywczy/pr
  • Data: 29-11-2018, 14:13
Celem kampanii „Świeżo Wypieczone” jest walka z mitami na temat pieczywa do wypieku i zachęcenie konsumentów do czytania etykiet. Patronat nad kampanią objął Instytut Żywności i Żywienia.
Ruszyła kampania edukacyjna Świeżo Wypieczone Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
fot. materiały prasowe

Kampania powstała z myślą o popularyzowaniu spożycia pieczywa.

– Pieczywo jest ważnym składnikiem zbilansowanej diety i należy do grupy produktów znajdujących się u podstawy Piramidy Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej zaraz nad warzywami i owocami. Dlatego tak istotny jest jego świadomy wybór. Bazując na naukowej wiedzy i merytorycznych argumentach chcemy zapoznać konsumentów z zaletami pieczywa do wypieku i korzyściami wynikającymi z jego spożywania. Naszym celem jest także zachęcenie do czytania etykiet oraz zapoznawania się ze składem produktów piekarniczych, ponieważ najbardziej liczy się to, co mają w środku – wysokiej jakości składniki odżywcze. Patronat nad kampanią „Świeżo Wypieczone” objął Instytut Żywności i Żywienia – napisano na stronie swiezowypieczone.pl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!