Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Zboża

Sante celuje w 1 mld zł obrotu w 2019 r. Plan: Rozwój produktów bez barwników

- W ciągu ostatnich dwóch lat wydaliśmy ponad 100 mln zł na inwestycyjne. Teraz tempo spadnie, niemniej poziom wydatków będzie oscylował wokół 10-20 mln zł. Do tego dochodzą też koszty badań i rozwoju - czyli ok. 10 mln zł rocznie - zapewnia w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Andrzej Kowalski, współzałożyciel Sante, producenta zdrowej żywności.

Sante celuje w 1 mld zł obrotu w 2019 r. Plan: Rozwój produktów bez barwników
Andrzej Kowalski, współzałożyciel Sante/ fot. Żelazna Studio

Autor: AT; MB ; www.portalspozywczy.pl
Data: 02-03-2016, 11:05

- Na koniec 2016 r. powinniśmy przekroczyć 500 mln zł przychodów ze sprzedaży, a na koniec 2019 r. 1 mld. Żeby tak się stało trzeba notować  średnie roczne wzrosty rzędu 26 proc. i jest to realne - zapewnia Andrzej Kowalski. 

W najbliższym czasie Sante zamierza uruchomić nowe linie w nowo wybudowanym zakładzie i w ciągu dwóch miesięcy wypuścić na rynek nowe innowacyjne produkty śniadaniowe typu musli i granole w 100 proc.  oparte na składnikach naturalnych, w których płatki zbożowe będą zabarwione naturalnym koncentratem owocowym, bez barwników - dzięki czemu będą to zdrowe produkty typu „fitness”.

- Sante bada swoje produkty pod kątem oddziaływania biovitalnego na człowieka. Okazuje się, że wszelkie sztuczne dodatki mocno osłabiają energię produktu i działają niekorzystnie na ludzki organizm. Bardzo wyraźnie widać to na przykładzie aromatów identycznych z naturalnymi. W naszych produktach - jeśli już stosujemy - to naturalne aromaty i to dokładnie przebrane, gdyż i tu można znaleźć sztuczne podkłady - zapewnia Andrzej Kowalski. 

W czwartym kwartale tego roku spółka planuje wprowadzić na rynek serie produktów zbożowo–warzywnych. W sumie w tym roku Sante poszerzy swoją ofertę o sześć nowych linii produktowych. 

Na tym jednak nie koniec. Bo jest jeszcze druga noga biznesowa, na której coraz silniej staje Sante. Chodzi o wybudowane w ubiegłym roku w Warszawie  Studio Sante Biovital & SPA. Założyciel Sante chciałby, by firma rozwijała się dwutorowo i stała na dwóch filarach, bo jego zdaniem zdrowa żywność i miejsce, w którym można zadbać o ciało idealnie się komponują. 

Firma powstała w roku 1992 z inicjatywy Andrzeja Kowalskiego, którego wspólnikami zostali bracia - Wojciech i Marek Kowalscy. Dziś wspólnikiem jest również pierwszy pracownik firmy Witold Szpak.

Firma początkowo zajmowała się sprzedażą parafarmaceutyków, ziół, produktów zbożowych oraz ziaren słonecznika, soczewicy i soi. Pierwszym produktem było musli "Surówka Piękności Kleopatra". Dzisiaj spółka ma w ofercie ponad 200 produktów, na koniec tego roku ma ich być prawie 300.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sante RSS ALERT    /    Andrzej Kowalski RSS ALERT    /    rynek zdrowej żywności RSS ALERT    /    Studio Sante Biovital & SPA RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • dobry znajomy 2016-03-03 10:33:28
    Gratulacje Panie Andrzeju, podziwiam i trzymam kciuki!!!
  • oporok 2016-03-04 18:49:05
    Może im się udac, bo to dobra firma. Nawet jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,1367 to pracownicy są bardzo zadowoleni, ale trudno się dostać.
  • MP 2016-03-05 16:18:00
    jaki to producent zdrowej żywności skoro to firma paczkująca. problematyką zdrowej żywności powinna u nas zająć się prokuratura i sanepid.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!