Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Zboża

Spółka Polmak powalczy o mocną pozycję na rynku makaronów w Polsce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 21-08-2017, 13:22
Polmak, producent makaronu „Tradycyjny z Ludwina” swoim produktem, opartym na domowej recepturze, chce konkurować z największymi na rynku makaronów w Polsce. W spocie reklamowym, promującym makaron, występuje sam prezes spółki.
Spółka Polmak powalczy o mocną pozycję na rynku makaronów w Polsce
fot. materiały prasowe

Makaron jajeczny „Tradycyjny z Ludwina” ma przekonać konsumentów swoim smakiem. Produkt jest przygotowany według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Spółka właśnie rozpoczęła kampanię reklamową, która w głównej mierze podkreśla skład produktu, a dokładnie jaja. Ma to za zadanie zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po makaron jajeczny. W spocie reklamowych pojawia się Grzegorz Polak, prezes spółki. 

 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!