Synertime będzie obsługiwało Lubellę i Malmę z Grupy Maspex Wadowiece
- Autor: PR
- Data: 09-03-2016, 13:37
Agencja została wyłoniona w konkursie ofert, w którym wzięły udział 4 agencje PR. Zwycięska kampania zawiera szereg działań z zakresu Brand PR, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, media relations z udziałem ekspertów, konkursy konsumenckie, a także działania socialmediowe skoncentrowane głównie na dalszym umacnianiu relacji z blogosferą kulinarną, z którą Lubella i Malma z powodzeniem współpracują już od kilku lat.
Planowane działania mają na celu dalej zachęcać konsumentów do wykorzystywania w kuchni produktów zbożowych, jak i eksperymentowania. Agencja Synertime współpracuje z grupą Maspex Wadowice od 2013 roku, kiedy to po raz pierwszy wygrała przetarg na obsługę Brand PR na rzecz makaronów Lubella. W kolejnym roku została jej dodatkowo powierzona opieka komunikacyjna nad marką Malma.
Synertime to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane dla takich firm jak Nestlé Polska S.A., Maspex GMW, Sita, Hochland, Wawel SA, EFL, Budimex, Expander, Wienerberger, Yoskine oraz wielu miast i regionów oraz fundacji. Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty Synertime zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w latach 2008, 2009, a także 2011, kiedy firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.
Powiązane tematy:
-
Producent agrestu z reklamy Łowicza o współpracy z Maspeksem i problemach rolników
-
Paweł Jaruga: Chciałbym żeby Polacy na nowo zainteresowali się agrestem (wywiad)
-
Marki Grupy Maspex wspierają niemarnowanie warzyw i owoców
-
Grupa Maspex wydała 250 mln zł na działania proekologiczne
-
Maspex rezygnuje z dodawania cukru. Nie tylko w produktach dla dzieci
-
Maspex wprowadza Antybaton i Owsiankę w opakowaniach pouch
-
Grupa Maspex: Drożejące surowce oznaczają podwyżki cen produktów
-
Jak Maspex wylicza ślad węglowy?
-
Maspex na EEC: Niepewność na rynku zbóż zostanie z nami na dłużej
-
Tiger promowany w nowym teledysku Young Leosi
komentarze (0)