Sys zapowiada debiuty w nowych kategoriach
- Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
- Data: 20-01-2021, 09:32

Małgorzata Krześniak wskazuje, że Polacy, zmęczeni gotowaniem w dobie pandemii, chętniej sięgali po półprodukty lub dania do szybkiego przygotowania, co do których jakości i składu mieli zaufanie.
- W sklepach stacjonarnych zanotowaliśmy ponad 25-procentowy wzrost sprzedaży zup r/r. W badaniu, które przeprowadziliśmy, ponad 38% klientów zadeklarowało, że korzysta z półproduktów lub produktów gotowych także podczas przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Miało to pokrycie w wynikach sprzedaży świątecznej linii produktów marki Dania Babci Zosi, która wyprzedała się jeszcze w listopadzie, zmuszając nas do intensyfikacji produkcji. Klienci w naszych badaniach deklarowali też wzrost zaufania do produktów lokalnych producentów i znanych marek. Oczywiście bardzo mocno rozwinęliśmy kanał e-commerce: świetne wyniki zanotowali nasi kluczowi odbiorcy. Także w naszym sklepie online zwiększyła się liczba zamówień i wartość koszyka. Wzrost wartości sprzedaży w naszym kanale wyniósł ponad 78% r/r, co uważamy za duży sukces - dodała.
komentarze (0)