Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Sys zapowiada debiuty w nowych kategoriach

- Jednym z naszych głównych celów jest rozbudowa portfolio i wprowadzenie na rynek kompletnych gam produktów w zupełnie nowych dla nas kategoriach. Premierę w tym roku na pewno będą miały dwie rozbudowane linie produktowe - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Krześniak, Brand Manager w firmie SYS.

Sys zapowiada debiuty w nowych kategoriach
Małgorzata Krześniak, Brand Manager w firmie SYS zapowiada, że w 2021 roku na pewno będą miały dwie rozbudowane linie produktowe. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 20-01-2021, 09:32

Małgorzata Krześniak wskazuje, że Polacy, zmęczeni gotowaniem w dobie pandemii, chętniej sięgali po półprodukty lub dania do szybkiego przygotowania, co do których jakości i składu mieli zaufanie.

- W sklepach stacjonarnych zanotowaliśmy ponad 25-procentowy wzrost sprzedaży zup r/r. W badaniu, które przeprowadziliśmy, ponad 38% klientów zadeklarowało, że korzysta z półproduktów lub produktów gotowych także podczas przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Miało to pokrycie w wynikach sprzedaży świątecznej linii produktów marki Dania Babci Zosi, która wyprzedała się jeszcze w listopadzie, zmuszając nas do intensyfikacji produkcji. Klienci w naszych badaniach deklarowali też wzrost zaufania do produktów lokalnych producentów i znanych marek. Oczywiście bardzo mocno rozwinęliśmy kanał e-commerce: świetne wyniki zanotowali nasi kluczowi odbiorcy. Także w naszym sklepie online zwiększyła się liczba zamówień i wartość koszyka. Wzrost wartości sprzedaży w naszym kanale wyniósł ponad 78% r/r, co uważamy za duży sukces - dodała.

Brand Manager w firmie SYS przyznaje, że rok 2021 będzie dla firmy pełen wyzwań i ambitnych celów.

- Rozpoczynamy go debiutem nowego produktu w Lidlu oraz ogólnopolską akcją in&out w sieci Kaufland. W planach mamy powiększenie zespołu sprzedaży i kontynuację intensywnego rozwoju działu R&D. Jednym z naszych głównych celów jest rozbudowa portfolio i wprowadzenie na rynek kompletnych gam produktów w zupełnie nowych dla nas kategoriach. Premierę w tym roku na pewno będą miały dwie rozbudowane linie produktowe. Jesteśmy także w trakcie rebrandingu marki Dania Babci Zosi, którego efekty powinny być widoczne po pierwszym kwartale 2021. Planujemy także intensywny rozwój sprzedaży online i jeszcze większe otwarcie na rynki zagraniczne - podsumowała.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Krześniak RSS ALERT    /    Sys RSS ALERT    /    Dania Babci Zosi RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!