Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Tesco podnosi poziom oferty piekarniczej

- Oferta pieczywa w Tesco w przeciągu ostatniego roku zmieniła się znacząco. Sieć stopniowo i w sposób ciągły podnosi poziom oferty piekarniczej, ciastkarskiej, cukierniczej oraz bistro - ocenia dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

Tesco podnosi poziom oferty piekarniczej
Sieć Tesco nastąpiły duże zmiany w asortymencie pieczywa. fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2016, 12:22

Piętka zauważa, że na półkach sklepów Tesco widać coraz większy udział sprzedaży produktów pochodzących z wypieku na miejscu i mrożonych. - To logiczne rozwiązania, bo ciągle narasta problem z pozyskaniem chętnych do sumiennej pracy piekarzy z doświadczeniem. W Tesco problem fachowości osób w piekarni był w przeszłości widoczny dla konsumenta szczególnie w momencie, gdy chciał o coś zapytać obsługę.  Dzisiaj zmiany w asortymencie pieczywa trochę maskują ten problem przed kupującymi. Widać dobry efekt postawienia na nowe produkty i na wygodne  rozwiązania logistyczno-sprzedażowe. Pieczywo jest coraz lepsze - dodaje przedstawiciel Akademii Wypieków.

Na plus Andrzej Piętka ocenia także poprawę sytuacji w zakresie oznaczenia produktów oraz oferty na regałach, lepszą i przestronniejszą komunikację w części piekarniczej, a także poprawioną ekspozycję stolików sprzedaży impulsowej.

- To duży postęp, chociaż dalej razi w tych miejscach niedostateczna wygoda w samoobsłudze, informacja o produktach oraz mało czytelne cenówki. Brak jest w ofercie linii produktów charakterystycznej tylko dla Tesco - podkreśla Piętka.

Zdaniem eksperta, w przypadku asortymentu piekarskiego, obok produktów ekonomicznych, pojawiają się w Tesco coraz ciekawsze produkty o podwyższonej jakości, ciekawym kształcie i wyraźnym smaku. Wzrosła też ilość przekąsek na półce, produktów pieczywa regionalnego i funkcjonalnego, co wydaje się podobać kupującym. Piętka zauważa także interesującą ofertę bistro w sieci Tesco. Wychodzi ona naprzeciw konsumentom, którzy coraz chętniej przystają podczas zakupów aby zjeść ciepłe danie lub przekąskę.

Zdaniem przedstawiciela Akademii Wypieków teraz czas na kolejne kroki sieci. - Ofertę piekarni i cukierni można jeszcze bardziej uatrakcyjnić. Pieczywo wydaje się być ciągle jednym z najważniejszych zakupów podczas wizyty klienta w sklepie Tesco. Jego oferta może przyciągać lub zrażać do wizyty na kolejnych zakupach - podsumowuje Piętka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Piętka RSS ALERT    /    Akademia Wypieków RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Tesco Polska RSS ALERT    /    pieczywo RSS ALERT    /    piekarnictwo RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Piotr 2016-03-17 13:02:47
    Dziadostwo jak można jeść chleb z marketu,wszystko na prochach,polepszaczach,kwas z wiaderka.Wszystko przetworzone.A i piekarzy takie tesco to sobie może pomarzyć,ale nikt nie jest głupi i nie będzie pracował za 1600 zł

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!