Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Trzy grupy klientów piekarni

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2018, 10:31
- W największych polskich miastach, takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań czy Gdańsk następuje wyraźny podział na 3 kategorie klientów kupujących pieczywo - mówi Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.
Trzy grupy klientów piekarni
fot. pexels.com

Pierwsza grupa to ludzie szukający miejsc z produktami dobrymi i wygodnymi, którzy dodatkowo chcą kupować kanapki, przekąski oraz kawę na wynos. W ciągu dnia pracy często szukają miejsca, gdzie mogą zjeść lunch i spotkać się ze znajomymi. Są to osoby otwarte na świat i na nowe, modne produkty.

- Będzie to grupa ciągle rosnąca, ponieważ młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy chcą jadać i bawić się na mieście. Podatna jest na mody jedzeniowe i chętnie szuka produktów z kategorii „BEZ”. Bez glutenu, bez cukru, bez laktozy i bez alergenów - dodaje Andrzej Piętka.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!