Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Twórca Ronzo: Na polskim rynku na razie nie mamy konkurencji

- Choć działamy przede wszystkim w Polsce, wieści o Ronzo szybko się rozchodzą i dostajemy sporo zapytań z innych krajów europejskich. Zdajemy sobie jednak sprawę, że musielibyśmy dysponować bardzo dużym kapitałem żeby wejść na rynki zagraniczne pełną parą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Janicki, pomysłodawca i właściciel firmy Ronzo Crickeat.

Twórca Ronzo: Na polskim rynku na razie nie mamy konkurencji
Jacek Janicki, twórca firmy Ronzo. fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 11-04-2016, 10:27

Łódzki producent batonów z mąki świerszczowej zrealizował już pierwsze zamówienia zagraniczne.

- Ostatnio napisał do nas jeden ze sklepów z Austrii, do którego wysłaliśmy już pierwsze paczki. Nie powstrzymujemy się od obecności zagranicą. Jeśli dostajemy zapytanie i zrealizujemy zamówienie to kolejni odbiorcy dowiadują się o nas i też kontaktują z nami - mówi Janicki.

Jednak, jak dodaje, działalność Ronzo na razie skupia się na Polsce gdzie, jeśli chodzi o produkty wytwarzane ze świerszczy firma nie ma konkurencji. Jest za to blisko 40-milionowy rynek.

- Wiadomo, że nie każdy Polak skusi się na nasz produkt, ale wielkość polskiego rynku i rosnące zainteresowanie daje nam pewien komfort i to, że nie musimy szukać na siłę rynków zbytu zagranicą. Mamy już plan, aby w najbliższym czasie wejść na rynek światowy, przede wszystkim amerykański - dodaje.

Jak mówi Jacek Janicki, docelowymi grupami klientów dla Ronzo są osoby uprawiające sport, biegacze oraz konsumenci otwarci na nowości i innowacje żywieniowe.

- Mamy dużo pomysłów. Naszą przewagą jest to, że już sam produkt jest ciekawy. Dlatego możemy robić fajne rzeczy z niskim budżetem. Zauważyliśmy, że temat przyciąga blogerów kulinarnych. Tutaj na współpracy mogą skorzystać obie strony: oni mają ciekawy temat, a my reklamę naszego produktu. Rozmawiamy też z siłowniami, które często dysponują wydzielonymi stoiskami ze zdrową żywnością - mówi twórca Ronzo.

Startup Ronzo Crickeat powstał wiosną 2015 roku. Obecnie w ofercie łódzkiego producenta znajdują się płatki śniadaniowe i cztery smaki proteinowych batonów: kakaowy, kawowy, naturalny i śliwkowy. Na wiosnę 2016 Ronzo planuje premierę zupełnie nowego, innowacyjnego w skali światowej produktu. Trwają także prace nad shakiem ze świerszczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ronzo RSS ALERT    /    Jacek Janicki RSS ALERT    /    owady RSS ALERT    /    owady na talerzach RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    blogerzy RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Przemek 2016-04-12 07:48:19
    Białko pochodzenia zwierzęcego można wykorzystać w karmie dla psów i kotów
  • sceptyk 2016-04-12 15:33:51
    Cena około 13zł za kilogram batona, 6zł za sztukę 47g to trochę drogo jak na bakalie z owadami i płatkami.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!