Unilever przeprasza producenta Optimy za naruszającą prawo reklamę
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 30-10-2018, 15:44

- W przeprosinach Unilever Polska przyznaje, że w reklamie Flora ProActiv dopuściła się czynu nieuczciwej konkurencji polegającego na „informowaniu o efekcie skali redukcji cholesterolu na skutek spożycia steroli roślinnych w wymiarze przekraczającym dopuszczalny prawem zakres 7-10 proc. w okresie 2-3 tygodni przy spożyciu 1,5-2,4 g steroli roślinnych dziennie” - czytamy w artykule.
- Komunikat w piątek ukazał się w „Gazecie Wyborczej”, a w poniedziałek - w „Rzeczpospolitej”. Nie sprecyzowano w nim, o którą reklamę Flora ProActiv chodzi, ani na jakiej podstawie opublikowano przeprosiny - informuje portal.
Czytaj więcej: Wirtualnemedia.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Unilever: Produkcja lodów drożeje. Czego może spodziewać sie rynek?
-
Jak Gorący Kubek Knorr wykreował segment zupek instant w Polsce?
-
Rynek lodów będzie nadal rósł. Konsumenci mają coraz większe oczekiwania
-
ZT Kruszwica i Bunge Polska wpisane na listę ostrzeżeń publicznych
-
Unilever sam sobie nakłada ograniczenia: koniec reklam skierowanych do dzieci poniżej 16 lat
-
Ciasta wielkanocne: Co jest w Polsce najpopularniejsze?
-
Nestle i Unilever mocno podnoszą ceny w Rosji. "Efekt wielu czynników"
-
Ben&Jerry's w ogniu krytyki po inwazji Rosji na Ukrainę
-
Prezes Unilevera potępia inwazję Rosji na Ukrainę
-
Bunge zawiesiło działalność zakładów w Ukrainie
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)