Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Wasa: Rynek pieczywa chrupkiego może się rozwijać dwutorowo

Są dwie główne okazje konsumpcji pieczywa chrupkiego. Pierwsza okazja to okazja śniadaniowa. Druga to przekąski. To produkt, który może być konsumowany w formie drugiego śniadania, w pracy, w szkole, jako uzupełnienie codziennej diety - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Podawca, marketing manager Barilla Poland.

Wasa: Rynek pieczywa chrupkiego może się rozwijać dwutorowo
Kategoria pieczywa chrupkiego coraz mocniej stawia na przekąski; fot. Wasa

Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
Data: 19-02-2020, 18:31

Portalspozywczy.pl: Jak kształtowała się sprzedaż pieczywa Wasa w 2019 roku?

Damian Podawca, marketing manager Barilla Poland: W 2019 roku osiągnęliśmy dobre wyniki u kluczowych klientów w handlu nowoczesnym. Rok 2019 był fundamentem do kolejnych wzrostów i do tego, co chcemy osiągnąć w kolejnych latach.

Pieczywo Wasa to nie tylko pieczywo chrupkie, ale również nowości, które wprowadzaliśmy w ciągu ostatnich lat – produkty bardziej przekąskowe, on the go, odpowiadające na trendy konsumenckie. One również zdobywają coraz lepszą pozycję rynkową i mają duży potencjał.

Jakie są perspektywy kategorii pieczywa chrupkiego?

Są dwie główne okazje konsumpcji pieczywa chrupkiego. Pierwsza okazja to okazja śniadaniowa. Druga to przekąski.  To produkt, który może być konsumowany w formie drugiego śniadania, w pracy, w szkole, jako uzupełnienie codziennej diety.

Mimo że kategoria pieczywa chrupkiego od kilku lat była w stagnacji, pojawia się coraz więcej nowości odpowiadających na trend convienience, czyli mniejsze opakowania, propozycje bardziej on the go czy też nowe smaki i kształty. Rynek pieczywa chrupkiego może się rozwijać dwutorowo. Z jednej strony będziemy mieć nasz „core”, czyli tradycyjne warianty chrupkie, uzupełniane o nowe warianty, z drugiej coraz więcej propozycji niestandardowych, mniejszych, on the go,  bardziej urozmaiconych smakowo, które będą budowały wartość tego rynku.

Jak wygląda rynek przekąsek w Polsce?

Rynek przekąsek w Polsce rośnie. Widzimy, że rozwija się trend „covienience”, zarówno z perspektywy propozycji dla konsumenta, jak i formatów handlowych. Mniejsze opakowania oraz produkty typowo przekąskowe pojawiają się nie tylko w pieczywie chrupkim, ale też w innych kategoriach.

Marka Wasa stara się kreować ten trend, oferując przekąski on the go i przekąski domowe.  Przekąski on the go to nasze kanapki – pieczywo chrupkie z dodatkami, np. z pomidorami i bazylią, z hummusem czy serkiem. Są to typowe propozycje do zabrania ze sobą do pracy czy szkoły, w małym, wygodnym opakowaniu. Drugi typ to przekąski typowo domowe: krakersy, pieczywo cienkie z linii Delicate Thin czy też okrągłe pieczywo o smaku sezamu i cynamonu.

Jaka powinna być idealna przekąska?

więcej informacji:

Wasa RSS ALERT    /    pieczywo chrupkie RSS ALERT    /    Damian Podawca RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    Barilla RSS ALERT    /    Barilla Polska RSS ALERT    /    Agnieszka Radwańska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.30.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!