Większość polskich piekarni nie ma pomysłu na swoją przyszłość
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 10-07-2017, 10:15
- Zamiast wybrania specjalizacji małe i średnie piekarnie skupiają się na produkcji tanich produktów pod potrzeby odbiorców sieciowych i detalicznych. Dla kupca liczy się tylko niska cena, a nie jakość. Sieć zarobi swoje, a piekarz? Nie zarabia na tej współpracy w ogóle, no może przez jakiś czas ma na spłatę rat leasingowych za maszyny i linie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

fot. shutterstock
Jak zauważa Andrzej Piętka, piekarnie w Polsce zmagają się z coraz większymi problemami kadrowymi.
- Dotyczy to przede wszystkim produkcji, ale coraz trudniej znaleźć także kierowców, handlowców, ekspedientek do sklepów firmowych i pracowników administracji - mówi.
komentarze (3)
A jakie piekarnia ma mieć pomysły, jeśli jest w stanie dostarczyć klientom pyszne wypieki to zawsze będą mieli ruch. Sama wiem jakie kolejki są w mojej ulubionej Piekarni Rąbie. Pyszne!
OdpowiedzTo prawda. W Rąbie zawsze kolejki, bo mają rewelacyjne pieczywo, a o wyrobach cukierniczych już nie wspomnę .. <3
OdpowiedzW Rąbie zawsze świeży, pyszny chleb. Oni to mają naprawdę smaczne wyroby cukiernicze - torty 1 klasa !
Odpowiedz