Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Współzałożyciel Sante: Firma nie jest na sprzedaż. To projekt dla naszych dzieci i wnuków

- Sante nie jest na sprzedaż. To polska firma rodzinna, choć już całkiem duża. Od czasu do czasu jakiś fundusz się nami zainteresuje, ale mamy swoje cele i plany na rozwój. Nie wszystkie duże firmy działające w Polsce w branży spożywczej muszą być zagraniczne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrzej Kowalski, współzałożyciel Sante, producenta zdrowej żywności.

Współzałożyciel Sante: Firma nie jest na sprzedaż. To projekt dla naszych dzieci i wnuków
Andrzej Kowalski, współzałożyciel Sante, producenta zdrowej żywności/ fot. Piotr Waniorek/Żelazna studio

Jak przyznaje Kowalski marka Sante stanowi obecnie ok. 50 procent całej sprzedaży firmy.  Jego zdaniem taka proporcja będzie się długo utrzymywać.

- Taki stan trwa od wielu lat. Sante i marki własne rozwijają się mniej więcej w podobnym tempie. Oczywiście, obawiam się kanibalizacji naszego brandu przez marki własne. Ale jeśli my nie będziemy ich produkować zrobi to ktoś inny - dodaje.

Jak zapowiada właściciel Sante, spółka nie planuje w najbliższym czasie wejścia na giełdę. 

- Nie interesuje to nas. Poruszamy się w rzeczywistej, realnej gospodarce opartej na rozwoju produkcji i sprzedaży. I na tym skupiamy sto procent naszego wysiłku. Dziś w ofercie mamy ponad 200 SKU, na koniec roku będzie to prawie 300 - dodaje Kowalski.

Sante powstało w roku 1992 z inicjatywy Andrzeja Kowalskiego, którego wspólnikami zostali bracia - Wojciech i Marek Kowalscy. Początkowo firma zajmowała się sprzedażą parafarmaceutyków, ziół, produktów zbożowych oraz ziaren słonecznika, soczewicy i soi. Firma początkowo zajmowała się sprzedażą parafarmaceutyków, ziół, produktów zbożowych oraz ziaren słonecznika, soczewicy i soi. Pierwszym produktem było musli "Surówka Piękności Kleopatra". 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Kowalski RSS ALERT    /    Sante RSS ALERT    /    firmy spożywcze RSS ALERT    /    GPW RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT

KOMENTARZE (34)

  • Ice 2016-03-31 18:09:37
    Kto pamięta przykład Zielonej Budki nie kupi firmy, której jedyną wartością jest wspólnik alfa.
  • Zielona buda 2016-04-01 10:40:04
    z tego wynika ze jeszcze nikt nie zaproponowal odpowiedniej ceny ale dzis je 1 kwietnia wiec wszystko jest mozliwe:)
  • tommy 2016-04-01 13:20:32
    Trochę literowek w tym artykule, ale to dobrze że na wnuki to spada bo dopiero teraz powstają firmy rodzinne które coś dają pokoleniom.
  • dxfc 2016-04-23 13:15:42
    Jak działaja fundusze inwestycyjne w firmach?!? Po kupnie, bez 1gr inwestycji przez np.10-15lat wyciskają z firmy max ile się da. Po takim okresie odzyskują włożone pieniądze z nawiązką, ale firma jest zdewastowana, z zniszczonym i przestarzałym parkiem maszynowym. Pózniej rozsprzedają pozozstałości za grosze :( Odzyskali wlożone pieniądze z nawiązką, ale z firmy po tym okresie jest WRAK!!!
  • deadwalking 2016-06-05 18:05:56
    gdyby tą firmą zarządzał ktoś normalny (również umysłowo) i mający wiedze jak to sie robi to firma ta byłaby gigantem... zamiast

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!