Wystartowała telewizyjna kampania pieczywa chrupkiego marki Wasa
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 29-03-2016, 17:14
Kampania potrwa do 24 kwietnia 2016 roku. Spot, przygotowany przez agencję Ingo Stockholm, kusi kolorem i prostotą przekazu. Na ekranach telewizorów zawita mężczyzna w kuchni, zastanawiający się, co może uatrakcyjnić jego posiłek. Lekkie, chrupiące pieczywo w formie kanapki z rana to strzał w dziesiątkę. Zakupem mediów zajął się dom Media Direction.
Kampania dedykowana jest osobom dbającym o zdrową i zbilansowaną dietę oraz aktywnym fizycznie.
Powiązane tematy:
-
Wasa: Rynek pieczywa chrupkiego może się rozwijać dwutorowo
-
40 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu kupuje zdrową żywość (wideo)
-
Agnieszka Radwańska nową ambasadorką marki Wasa
-
Barilla Polska: Rozszerzenie współpracy z agencją Cursor ma zwiększyć sprzedaż
-
Nic nie znaczące określenie "zdrowa żywność" jest nadużywane
-
Frisco.pl będzie tworzyć dla producentów żywności sklepy internetowe tzw. WebShop
komentarze (1)
Ku mojemu zaskoczeniu w niektórych produktach WAS-y jednym ze składników jest bardzo niewskazany/szkodliwy OLEJ PALMOWY dla mnie dyskwalifikuje produkt i nie ma to nic wspólnego ze zdrowym żywieniem
Odpowiedz