Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Zarząd Makaronów Polskich o priorytetach na najbliższe lata

W roku 2015 spółka skoncentruje swoje działania na kilku kierunkach m.in. budowaniu przewagi technologicznej i produkcyjnej poprzez inwestycje w innowacje i automatyzacje oraz rozwoju działalności R&D w obszarze innowacyjnych produktów: żywności funkcjonalnej, prozdrowotnej oraz dedykowanej do konkretnie nazwanych grup docelowych. Poza tym w spółce Makarony Polskie SA powołano zespoły interdyscyplinarne, które przy współpracy z instytucjami naukowymi pracują nad opracowaniem innowacji w zakresie technologii wytwarzania nowych produktów ekologicznych i prozdrowotnych - informuje spółka w raporcie.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-08-2015, 13:19
Zarząd Makaronów Polskich o priorytetach na najbliższe lata
Makarony Polskie chcą uzyskać przewagę technologiczną i konkurencyjną

Z kolei w spółce Stoczek Natura Sp. z o.o. prowadzone są badania mające na celu dostosowanie się do globalnych trendów produkcji żywności: produkty convenience, produkty prozdrowotne, produkty pakowane w atmosferze modyfikowanej oraz ekologiczne.

W związku nową perspektywą unijną 2014-2020 kładącą nacisk na innowacje, zarząd Makaronów Polskich powołał interdyscyplinarne zespoły przygotowujące innowacyjne projekty dzięki którym grupa ma uzyskać przewagę technologiczną i konkurencyjną. Makarony Polskie planują rozwój działalności w segmencie private label, wzbogacenie oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o makarony orkiszowe i razowe, wzbogacenie oferty kierowanej do nowych i obecnych klientów o nowe formy i kształty makaronu oraz mięsiwa i sałatki oraz działalność zmierzającą do poprawy rentowności kanału sprzedaży.

W ocenie Zarządu Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa Grupy pozwala na realizację
przedstawionych powyżej kierunków rozwoju - informuje spółka w komunikacie.

W ocenie zarządu Makarony Polskie SA obecna sytuacja finansowa Grupy, jej potencjał produkcyjny oraz pozycja rynkowa stwarzają szanse dla dalszego rozwoju. Istnieje jednak wiele czynników, szczególnie o charakterze zewnętrznym, które bezpośrednio bądź pośrednio mogą mieć wpływ na wyniki finansowe osiągane w następnych kwartałach - czytamy w raporcie spółki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!