Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

- W pierwszych dniach pandemii konsumenci gromadzili zapasy podstawowych produktów, w tym makaronów. Ten asortyment cieszył się popularnością bo jest trwały i łatwy do przechowywania. Atutem makaronów jest też długi termin przydatności i łatwość w przygotowaniu. W marcu klienci kupowali produkty na zapas, teraz wrócił zakupy selektywne, w których wybieramy jakość i smak - mówi Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, który będzie panelistą sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-11-2020, 09:01

- Obecnie mierzymy się z drugą falą epidemii i jest zbyt wcześnie, by formułować kategoryczne wnioski w jaki sposób zmienią się zachowania zakupowe konsumentów w przyszłości. Możliwe, że w związku ze spadkiem dochodów będziemy obserwowali wzrost popytu na makarony jako pożywny, smaczny, zdrowy a zarazem tani składnik diety. Jednak makrony to zróżnicowana kategoria, a w naszej ofercie 15 proc. sprzedaży pochodzi ze sprzedaży produktów z segmentu premium. Produkujemy też makarony prozdrowotne z roślin strączkowych, czy z dodatkiem warzyw jako składnika smakowego. Jest to kategoria niszowa, ale dynamicznie rosnąca zarówno w Polsce jak i za granicą - dodaje Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, który będzie gościem sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sesja "Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów" odbędzie się 04.11.2020r. o godz. 13.30-15.15. Oto jej główne tematy:

·        Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?

·        Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce

·        Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien

·        Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia

·        Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“

·        Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?

·        Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Nowa rzeczywistość zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? O tym porozmawiamy z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Pełna agenda znajduje się na STRONIE!

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Zenon Daniłowski RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2020 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.252.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!