Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

ZT Bielmar: Największe przyrosty zanotowaliśmy w kanale B2B

Zanotowaliśmy wzrost ilościowy i wartościowy zarówno margaryn, jak i oleju w ujęciu rok do roku. Zmiana nastąpiła w udziale naszych wewnętrznych kanałów sprzedaży. Największe przyrosty zanotowaliśmy w kanale B2B - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Górecki, dyrektor sprzedaży ZT Bielmar.

ZT Bielmar: Największe przyrosty zanotowaliśmy  w kanale B2B
Maciej Górecki, dyrektor sprzedaży ZT Bielmar

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 20-02-2020, 13:15

Portalspozywczy.pl: Jaki był rok 2019 dla Bielmar?

Maciej Górecki, dyrektor sprzedaży ZT Bielmar: Dla ZT Bielmar  był to bardzo dobry rok, mimo niesprzyjających warunków dla całej branży tłuszczy żółtych, wzrostu cen surowców (olej rzepakowy, olej palmowy), niskiej ceny masła czy spadku kategorii margaryn w rynku detalicznym.

Obserwujemy na bieżąco, co dzieje się na rynku i szybko podejmujemy decyzje, reagujemy na działania konkurencji oraz na potrzeby klientów. Unormowaliśmy politykę cenową we wszystkich kanałach, co nie jest łatwym zadaniem, wymaga czasu, ale przyniosło zamierzony efekt.

Zanotowaliśmy wzrost  ilościowy  i wartościowy zarówno margaryn, jak i oleju w ujęciu rok do roku. Zmiana nastąpiła w udziale naszych wewnętrznych kanałów sprzedaży. Największe przyrosty zanotowaliśmy  w kanale B2B.

Jak ważny dla firmy jest sektor HoReCa?

Horeca jest dla ZT Bielmar ważnym sektorem do rozwoju. Nasz potencjał produkcyjny został wzmocniony poprzez zakup pod koniec roku 2019 nowej linii produkcyjnej. Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że w 2020 będzie się dużo działo.

Posiadamy w swojej ofercie margaryny kulinarne, margaryny do smarowania pieczywa w odpowiednich większych gramaturach, masło klarowane z olejem rzepakowym, frytury, olej rzepakowy. W recepturach margaryn zamiast mleka w proszku używamy naturalnie ukwaszonego mleka. Jako jedni z niewielu mamy w swojej ofercie olej rzepakowy bez ekstrakcji chemicznej pod brandem BESKIDZKI. Pomimo wyższej ceny oleju Beskidzkiego w stosunku do konkurencji zanotowaliśmy wzrost sprzedaży na poziomie kilkuset procent.

Klienci bardzo chwalą jakość naszego oleju i pozostałych produktów. Jak widać, cena zaczyna odgrywać mniejszą rolę. Będziemy odpowiadać na potrzeby klientów z tego sektora i dopasowywać ofertę produktów stricte pod ten kanał sprzedaży. 

Jakie są plany na rok 2020?

Rok 2020 będzie pełen wyzwań. Z jednej strony musimy zmierzyć się z rosnącymi kosztami (pracownicze plany kapitałowe, podzielona płatność, podwyżka płacy minimalnej, polityka odpadowa, wysokie ceny prądu i gazu), z drugiej strony z konkurencją, trendami konsumenckimi i potrzebami klientów, na które musimy szybko reagować, dynamiką zmian na rynku detalicznym, nowoczesnym i B2B. W związku z tym przyjęliśmy odpowiednią strategię. Chcemy dalej rozwijać się w kanale B2B na poziomie nie gorszym niż w roku ubiegłym, kontynuować rozwój w północnej części Polski w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, a na południu Polski mieć pozycję lidera w kategorii margaryn kulinarnych oraz wzmocnić pozycję w margarynach smarownych. Mamy do tego różnego rodzaju narzędzia i mechanizmy, które zaczęliśmy wdrażać. Jesteśmy dobrze przygotowani do roku 2020.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bielmar RSS ALERT    /    Maciej Górecki RSS ALERT    /    margaryny RSS ALERT    /    oleje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.220.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!